Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da wrapper den for meg i både Explorer og Firefox...

Jørgen Fundingsrud

Skjermansvarlig i hardware.no | Systemkonsulent Infolink Datatjenester

 

Jeg uttaler meg svært sjelden på vegne av hardware.no eller forumstyret uten at dette kommer eksplisitt frem av innlegget.

 

 

 

slik ser den ut i ff hos meg , først 2 linjer med tekst , deretter en linje med luft , så to linjer med tekst , deretter to linjer med luft

 

du luft teller ikke som linjer gjør det vell ??

Lenke til kommentar

iriterer meg enda over at klokka.no viser en time feil hos meg :p

 

EDIT : jeg burde gå ut en tur , er jo så fint vær i dag , noen som har noen tips til hva man kan gjøre alene ute midt i en by ??

 

EDIT2: leif vas her

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
HVOR er Fredrik? :cry:

 

*savnepå*

We all miss Fredrik.. Men jeg er heldig, jeg har hans nummer :dribble:

 

Nå er jeg tilbake fra ferietur i Sverige. Og jeg har gjort noe som jeg ikke får lov til i det hele tatt.. Jeg sov borte i natt, hos en jeg ikke får sove hos, jeg gleder meg ikke til. å komme hjem egentlig.. Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? :cry:

Jeg har også hans nummer, såååå! :love:

 

 

Eline, tha bad gøøørl! :wee:

Lenke til kommentar
Luft innimellom tekst teller som linje ja, men hvis det er luft på slutten så kommer nok det av noe helt annet enn at jeg har lagt inn linjeskift der.

 

Hyrlen: kjører du tightass skin eller?

kjører ingen skin, å leser det samme som FTZ... Å det er luft mellom andre og tredje linje, men i sta sto det noe annet i den linja. men men vi hørs folkens, vinmonopolet kaller...

Lenke til kommentar
Luft innimellom tekst teller som linje ja, men hvis det er luft på slutten så kommer nok det av noe helt annet enn at jeg har lagt inn linjeskift der.

 

Hyrlen: kjører du tightass skin eller?

kjører ingen skin, å leser det samme som FTZ... Å det er luft mellom andre og tredje linje, men i sta sto det noe annet i den linja. men men vi hørs folkens, vinmonopolet kaller...

lykka til , husk det ikke skam og snu i tide

 

EDIT: put your ass in the air - baracuda

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Men, fra spøk til revolver. Du trenger da ingen unnskyldning? Du er jo trossalt 16 år!

Hm, jeg vil ikke si at det er så veldig lurt å overnatte hos en som du ikke får overnatte hos. (Ja, jeg har spurt mamma før om jeg får lov, men har fått plent, nei!)

 

Men ting ordnet seg. For jeg skulle egentlig være i Sverige med noen folk til i dag, men vi dro hjem i går i stedet (det var de som kjørte meg til han fyren jeg sov hos). Så jeg bare sa at vi hadde kommet hjem tidlig i dag og at de hadde kjørt meg til han i dag. Så da ordnet alt seg, mamma mistenker ingen ting.

 

Men jeg har hatt en suuuper natt :D Eneste er at han irriterte seg litt over at jeg snorket :p

Lenke til kommentar
Men jeg har hatt en suuuper natt :D

[autin powers mode]hanky panky baby [/autin powers mode]

 

 

nå har eg brettet sykt mye klær , og her mere i vente !!! skal det aldrig ta slutt :thumbdown:

 

dette er udelen med og være arbeidsleidsledig , jeg må gjøre alt husarbeidet sidne jeg sitter hjemme hele tiden :p

 

MEN nå er halo 2 tid :D

Lenke til kommentar

Jeg jobber teknisk sett ikke på 7-Eleven lengere. Men siden jeg er venn av sjefen, så spurte han meg om jeg kunne ta noen vakter i sommerferien.

 

Jeg sitter nå på en av dem, og her har det faktisk vært innbrudd i en av spilleautomatene. Skurkene fikk med seg rundt 20.000.

 

Det skjedde ikke under mitt vakt, men under berta som var før meg sitt. Hvordan hun ikke la merke til at maskinen ble brytt opp mens hus stod i butikken, skjønner jeg lite av.

Lenke til kommentar

Kanskje dere syns dette er helt skrullete, men jeg må si det likevel:

Å gå på fjellet er det beste som fins.

Har hatt årets beste fjelltur i dag, tre timer i sol, passe bris, og to fjelltopper, ett vann, flere bekker og en støl. Iskaldt drikkevann ved snøflekkene, passe badetemperatur ved stølen.

Hadde ikke med meg noen ting. Det er en følelse av fullkommenhet å være midt i det.

 

Dagens tale :D

 

Skal i bursdag om en halvtime, får vel hoppe i dusjen snart.

Lenke til kommentar
Kanskje dere syns dette er helt skrullete, men jeg må si det likevel:

Å gå på fjellet er det beste som fins.

Har hatt årets beste fjelltur i dag, tre timer i sol, passe bris, og to fjelltopper, ett vann, flere bekker og en støl. Iskaldt drikkevann ved snøflekkene, passe badetemperatur ved stølen.

Hadde ikke med meg noen ting. Det er en følelse av fullkommenhet å være midt i det.

Jeg syntes det hørtes nydelig ut, så det var ikke skrullete for min del!

Lenke til kommentar
Kanskje dere syns dette er helt skrullete, men jeg må si det likevel:

Å gå på fjellet er det beste som fins.

Har hatt årets beste fjelltur i dag, tre timer i sol, passe bris, og to fjelltopper, ett vann, flere bekker og en støl. Iskaldt drikkevann ved snøflekkene, passe badetemperatur ved stølen.

Hadde ikke med meg noen ting. Det er en følelse av fullkommenhet å være midt i det.

 

Dagens tale :D

 

Skal i bursdag om en halvtime, får vel hoppe i dusjen snart.

Hørtes digg ut.

Lenke til kommentar

Skulle en liten tur på butikken jeg, når jeg stoppet scooteren min utenfor huset her igjen hørte jeg en svak hveselyd, tankene falt automatisk til bakhjulet som akkurat hadde fått nytt dekk. Jeg bøyde meg ned og studerte hjulet, og ganske riktig: akkurat midt på dekket stakk det ut en bøyd spiker :(

 

Så nå har jeg stort sett brukt tiden min på å prøve å fikse dekket med sånn spray, men det fungerte heller ikke :(

 

Så nå må jeg bare håpe at det går an å få tak i en slange og få orden på bakhjulet mitt i morgen før jeg skal på jobb, intil videre får jeg bare føle meg innestengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...