Canute Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 auauauauauaua sølte varm kaffe på puppen min , sitter i bar overkropp , auauuauauaua Får jeg spørre om HVA du driver med foran dataen? Sitter du aldri i bar overkrapp foran pc'n? (FtZ er trolig en gutt hvis du ikke skjønte det) Bare 1 time og 40 minutter til jeg er ferdig med sommerjobben. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) auauauauauaua sølte varm kaffe på puppen min , sitter i bar overkropp , auauuauauaua Får jeg spørre om HVA du driver med foran dataen? spiser frokost menyen kan leses på forige side EDIT: Zevz0r : ja eg er gutt, sitter i baroverkropp for di det er sabla varmt (bare litt varmt da) Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Bare 1 time og 40 minutter til jeg er ferdig med sommerjobben. Bare 150 timer til sommejobben er ferdig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Bare 1 time og 40 minutter til jeg er ferdig med sommerjobben. Bare 150 timer til sommejobben er ferdig litt over 60 timer sidne jeg ble arbeidsledig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 hmm, 20 min til jeg skal ha en ukes ferie Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Bare 1 time og 40 minutter til jeg er ferdig med sommerjobben. Bare 150 timer til sommejobben er ferdig I can feel your pain. Har sittet på et kontor 5 dager i uken, 7 timer til dagen og scannet bilder de siste 4ukene. om 1 time 15 minutter er helvette over. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) da startet eg dagens andre vaskemasikn og dagens andre tørketrommel , og eg her enda sittene klær + at eg her 2 fulle store kurver med rene klær og henge opp EDIT : Meshuggah var ganske tøft da Endret 22. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Bare 1 time og 40 minutter til jeg er ferdig med sommerjobben. Bare 150 timer til sommejobben er ferdig I can feel your pain. Har sittet på et kontor 5 dager i uken, 7 timer til dagen og scannet bilder de siste 4ukene. om 1 time 15 minutter er helvette over. Jeg står og henger på Energisenteret på Hunderfossen for lusne 57.50 i timen. Man kan risikere å gå lei i lengden. Her om dagen la jeg en mynt oppå den digre plasmakula som står ved utgangen der og svidde bort et par millimeter av pekefingerneglen min Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 *løpe og gjemme seg og vente på hetsebølgen* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 *løpe og gjemme seg og vente på hetsebølgen* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Pen signatur Enden, synd den var over 4 linjer da... :!: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Hva slags veiking er det som ikke kan jobbe ute når det regner? Alle har godt av litt regn! Noen timer siden du skrev men! jeg jobber som snekker og vi driver på utendørs og greiene må tørke opp før vi kan fortsette. Så vi tar det høyst som det kommer og venter på godværet. Imens spiller vi litt San Andreas Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Pen signatur Enden, synd den var over 4 linjer da... :!: ehm, nei? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Pen signatur Enden, synd den var over 4 linjer da... :!: ehm, nei? den var det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Men ikke nå? Lite trolig, da den er nøyaktig like stor her som den har vært de siste ukene - fire linjer Mulig den wrapper seg hos deg, men det er ikke min feil. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Men ikke nå? Lite trolig, da den er nøyaktig like stor her som den har vært de siste ukene - fire linjer Mulig den wrapper seg hos deg, men det er ikke min feil. du skulle ikke stengt ordlekend da . hets hets hets Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Men ikke nå? Lite trolig, da den er nøyaktig like stor her som den har vært de siste ukene - fire linjer Mulig den wrapper seg hos deg, men det er ikke min feil. Hmmm, Merkelig at den wrappet andre ord inn i signaturen da... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 så sånn er det ja... snart iskald "munkholm" og grill Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 OMG! Klokka er jo halv fire! BTW, hva er det med Munkholm... smaker jo dritt. Go Tuborg Grønn! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Men ikke nå? Lite trolig, da den er nøyaktig like stor her som den har vært de siste ukene - fire linjer Mulig den wrapper seg hos deg, men det er ikke min feil. Hmmm, Merkelig at den wrappet andre ord inn i signaturen da... jeg ser nå bare 3 linjer med tekst i siggin til enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg