Eline Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 HVOR er Fredrik? *savnepå* We all miss Fredrik.. Men jeg er heldig, jeg har hans nummer Nå er jeg tilbake fra ferietur i Sverige. Og jeg har gjort noe som jeg ikke får lov til i det hele tatt.. Jeg sov borte i natt, hos en jeg ikke får sove hos, jeg gleder meg ikke til. å komme hjem egentlig.. Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ingen savner meg (Grunnen er vel at jeg faktisk er her nå da ) Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 bad girl eline! unnskyldning... hmm... du dro på fylla og ble såsveiseblind at du havna til sengs med en fremmedfyr du ikke vet hva heter? Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 God morgen. Her er det endel skyer, men ikke nok til at jeg ikke går til fjells. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg skal også på fjelltur i dag, men en kort en tror jeg, for skal i bursdag i kveld. Men i morgen blir det Skåla Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Mornings! Skyet og sol her. Dagens turmål for meg blir Øygarden, en bil som skal hentes. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Morgen! Her er det skyer, men bittelitt sol av og til. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Renger og dritt her. Da ble det enda en dag foran datan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hahahaha!! Tror klokka på veggen snart må trekkes opp!! Timesringinga begynner å gå veeeldig sakte... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja sånn er det om sommeren når man er hjemme..... Men heldigvis skal jeg til Kina på mandag Det skal bli chill det... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja sånn er det om sommeren når man er hjemme..... Men heldigvis skal jeg til Kina på mandag Det skal bli chill det... God tur, pass på at du ikke svir deg da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Her er været tvilsomt Det ser stort sett greit ut, men hvis du prøver å gå ut for å f.eks. klippe gresset så åpnes alle sluser Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ordre fra øverste hold det. Prøver jordboere å gjøre noe, skal de vannes øyeblikkelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? Når Stiffi ber om respekt siden han er elleve år så bør vel du kreve det samme? Men, fra spøk til revolver. Du trenger da ingen unnskyldning? Du er jo trossalt 16 år! Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 HVOR er Fredrik? *savnepå* We all miss Fredrik.. Men jeg er heldig, jeg har hans nummer Nå er jeg tilbake fra ferietur i Sverige. Og jeg har gjort noe som jeg ikke får lov til i det hele tatt.. Jeg sov borte i natt, hos en jeg ikke får sove hos, jeg gleder meg ikke til. å komme hjem egentlig.. Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? Angre?? jaja hihi. tok ett par pils for mye igår jeg, skulle ikke gjort det, typen til nabojenta ble visst litt sint Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Men, fra spøk til revolver. Du trenger da ingen unnskyldning? Du er jo trossalt 16 år! Den der stussa jeg også på. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Legger opp et bilde som jeg kom over, for en liten stund siden renset vi sluken i den forrige leiligheten.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 god morgen Idag..... slappa av Imorgen.....jobbe Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Billig-Bob: Hva er det der? det i toppen ser ut som hodet til en ninjaskilpadde. Så det er der de kommer opp av kloakken, altså. --- ...Ut i sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg