Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er skikkelig klar for en skikkelig klar for en spam-økt nå, må bare finne en som er verdig.  :devil:

:whistle:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Lenke til kommentar

Argh! Nå har jeg sittet her siden 9 i går kveld og reinstallert det forbanna operativsystemet XP. HVER JÆVLA gang er det noe galt. Jeg har prøvd 4 ganger nå, og de 4-5 siste timene har jeg sittet og lagt inn programmer. Det ser ut til å funke, MEN det tar 10 min å boote skiten. Alt starter som normalt, så kommer desktopen fram og bare den, altså bare bakgrunn. Ingenting annet skjer. Jeg må trykke ctr-alt-delete og vente flere minutter før den kommer fram. Så må jeg skrive explorer.exe, hvilket fører til at hele oppgavebehandlingen fryser. SÅ kommer endelig operativsystemet, etter laaaang venting.

Windows er mystisk, det er forskjellig hver gang jeg installerer det. Alltid er det en eller annen merkelig idiotfeil, og nå er jeg så =(¤&=#¤?=#)¤(& :realmad: at hele maskina går flere ganger hardt i veggen snart. På ordentlig.

 

Kjære Julenissen, gi meg en Mac. Det kan ikke bli verre enn dette.

Lenke til kommentar

Da går nok den ene litt fortere/saktere enn den andre.. prøv å klokk opp eller ned pc'n din :p hehehehe

 

Etter å ha snorkla med søss og typen hennes i går fikk jeg utrooolig lyst til å ta dykkersertifikatet.. søss har det jo alt, har prøvd litt og er jo sååå herlig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...