Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

clvn: hvor skal du på folkehøyskole? Jeg drar til Agder folkehøyskole i august, og gleder meg masse. Alle som har vært på folkehyskole snakker så utrolig varmt om det, at det har vært deres beste år i livet og greier og greier. Håper det blir sånn for meg (oss) og. :w00t:

Jeg skal til helt sør i Rogaland (for det var rogaland som var lengs sør i "vestnorge"?)

Til et sted som heter Moi.. (som da faktisk er enda mindre enn stedet jeg kommer fra :p )

Men problemet: Det er en skole der en del prosent er funksjonshemmede (var snakk om noe sånt som 20% -> 40%), og i tillegg så skal jeg gå webdesign linje.. Det vil si at det antagelig bare er masse geeks rundt meg, noe som igjen fører til innskrumpede sosiale antenner, som igjen fører til færre venner osv. You see?'

*sparke hylo, og slå han med en ølflaske (irl) *

skal du på lundheim fhs :D

digg skole det , jeg gikk der for 5 år siden , di fleste fungsjonshemmede er ikke så geek som man kanske skulle tro , di var normale kule menesker som gjorde det samme som alle andre , bare di trillet rundt i en stol , men noen er jo da minder kule , men fortsatt ok mennesker

skal dit i begynelsen av august på 5 års treff :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er 12 i full på en skala fra 1-10. Dæven, dette var moro.

:cry:

I wanna grow up FAST! ... får liksom ikke lov av Mamma å drikke meg flat :p

Fikk jo ikke lov å kjøpe noe i Danmark engang, selv om jeg var gammel nok til å kjøpe Sprit :realmad:

drikke seg flat kanke være moro...

Lenke til kommentar
Swag, jeg f.eks. har store problemer med å få meg litt SØVN fordi satan har kommet og hevet forbannelser over meg. (heller det at store mengder brus gjør deg våken). Tilbake til deg, hvorfor setter du deg ned foran pc-en etter en god kveld på byen?

Fordi en kjip kompis av meg (med dame) plutselig bestemte at "nå må vi hjem". Og jeg var dum nok til å bli med. :(

Uansett, koser meg foran dataen jeg. Mye koselige mennesker her. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...