Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg må kjede meg et helt år til :(

 

Som jeg gleder meg :no:

For min del var ikke elektro noen dans på roser...

 

Og nå blir det et år på folkehøyskole (som jeg egentlig ikke gleder meg så mye til)....

 

*lure på hva det skal bli av meg om noen år :p *

 

 

Får håpe videregående elektro blir bedre for deg ;) Det er jo en helt ny start..

Lenke til kommentar

gud og mange fungsjoner som skulle være sperret og kreve at eg opdaterer til pro i ounnacle studio , er jo snart så eg crakker den , kjøpte ikke et redigeringsprogram til 700 spenn for at di fleste fungsjonene skulle kreve at eg må betale enda mere

 

og så er det masse efekter som har firmalogoen inne i seg , utrolig iriterende :realmad:

 

fra ba ikke enkodet i divx eller sikklig avi

 

et crappt klipp med webcamet blir 9mb enkondet til cinema avi , klippet er 20 sek

 

hehe fikk den ned i 1 mb med ffshow codenken :D det var bedre

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Ser av og til at folk poster her når noen i nærheten har dødd. Har alltid vært litt skeptisk til det, men nå ble det min tur.

 

En tidligere klassekamerat døde av kreft nå, 22 år. Livet er urettferdig for noen.

Kondolerer

 

Kompis av meg døde for litt over 2år siden. Etter å ha fått hjerte stans + 2uker i koma året før var han på bedringens vei, noen dager på skolen (8.klasse), men det skulle bare være 5dager på skolen. Han kom på sykehuset og jeg ble ringt av faren. Noen dager etter ble jeg ringt igjen, da skulle legene ha et møte der de skulle finne ut om de skulle koble av en del av maskinene og bare la han dø.

Ble ringt klokka 11 på skolen, jeg fikk fri og reiste til sykehuset, der fikk jeg se han ligge, helt livløs, 170 i puls, stigene + et lavt blodtrykk... de bare ventet på at hjertet skulle kolapse. 6timer tok det etter jeg hadde vært der, han døde klokka 19.

Lenke til kommentar
clvn: hvor skal du på folkehøyskole? Jeg drar til Agder folkehøyskole i august, og gleder meg masse. Alle som har vært på folkehyskole snakker så utrolig varmt om det, at det har vært deres beste år i livet og greier og greier. Håper det blir sånn for meg (oss) og. :w00t:

Jeg skal til helt sør i Rogaland (for det var rogaland som var lengs sør i "vestnorge"?)

 

Til et sted som heter Moi.. (som da faktisk er enda mindre enn stedet jeg kommer fra :p )

 

Men problemet: Det er en skole der en del prosent er funksjonshemmede (var snakk om noe sånt som 20% -> 40%), og i tillegg så skal jeg gå webdesign linje.. Det vil si at det antagelig bare er masse geeks rundt meg, noe som igjen fører til innskrumpede sosiale antenner, som igjen fører til færre venner osv. You see?'

 

*sparke hylo, og slå han med en ølflaske (irl) *

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...