Dorian Gray Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fikk nettopp vite at jeg suger... « you suck and that's sad » For en MONGO QUIZ!! It's funny 'cause it's true. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 HVOR er Fredrik? *savnepå* Jaja, får legge meg alene da. Blir en natt full av gråt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ahh, jeg har mopedbart. Skal anlegge en blanding av Johnny Depp og Gunther. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun *jokkepå* Vurderer aa legge meg naa. Mamma kom nettopp inn, og hun liker visst ikke at jeg sitter med pcen (pc i ferien er ikke bra i foelge henne). Saa dere faar ha en fortreffelig natt. Jeg tviler vel egentlig paa at det blir noe saerlig med liv her da men whatever. Au revoir Herr Brun Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei hei. Da har jeg og clvn blåst flammer i brisen tilstand. Legger ved ett bilde der jeg blåser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Haha Hylo: Immortal - Call of the wintermoon-videoen. Edit: link til verdens BESTE musikkvideo: Immortal - Call of the wintermoon Endret 21. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Haha Hylo: Immortal - Call of the wintermoon-videoen. Edit: link til verdens BESTE musikkvideo: Immortal - Call of the wintermoon *jokkepå og koseveldigmed * Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vurderer aa legge meg naa. Mamma kom nettopp inn, og hun liker visst ikke at jeg sitter med pcen (pc i ferien er ikke bra i foelge henne). Hun har nok gjennomskuet deg. Hun liker ikke at gutten hennes sitter oppe med pr0n hele natten, sover, for deretter å sitte med pr0n hele dagen også. Hun vil rett og slett få deg til å innse at det er lurt med begrensning, selv om det er sommer og sol... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hm, nå er jeg tilbake fra det som skulle bli en heller kort båttur. I steden ble det en båttur på 11 timer, hvorav to timer transportstrekk i båten.... Jeg prøvde dykking med våtdrakt/bly og harpun i dag, det var gøy *Bestille 3x "Nye Fredrik" à kr 1999,-* ---- Hylo, du jokker jo på alle, jo. And I thought I was special. Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Går og legger meg nå. God natt! Edit: flodhest: Er det frokostdrikk den heter og er oransje? Natt! Endret 21. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Dæven, Appelsin, gulrot, og sitron-juice var faktisk godt. blandet sammen ??? EDIT: wow pinnacle systems tar jo over 4gb med plass !! hell yeah! Har kjøpt det ferdig blandet da. Hm, jeg kjeder meg. : / Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flodhest: Sikkert 95% appelsin, 3% gulrot og 2% sitron, eller noe sånt? Viel Glück schlafen, robB! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Haha Hylo: Immortal - Call of the wintermoon-videoen. Edit: link til verdens BESTE musikkvideo: Immortal - Call of the wintermoon Hahaha!! :!: Så ufattelig tragisk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hahaha!! :!: Så ufattelig tragisk! EY, det er dritbra! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 you're going to hell. men seriøst, nei. klarer jo ikke skade ei maur engang med softgun.. med mindre du treffer den i øuet da. Min softgun har en utskytningsfart på 130 km/t. En kompis av meg har tatt fugler med en lik modell før. 130km/t? det var da lite. Jeg tror at m/s er formelen som passer best inn. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flodhest: Sikkert 95% appelsin, 3% gulrot og 2% sitron, eller noe sånt? Viel Glück schlafen, robB! Samma det, bare det smaker godt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 @kd og jeg har samme mus - Logitech M-BJ58! \o/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 @kd og jeg har samme mus - Logitech M-BJ58! \o/ Bøffa fra skolen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fy skam Din "takk for tre år"? Jeg har lyst på iste, men kan ikke finne, for isteen står i kjelleren og der ligger mitt 2-årige søskenbarn og sover Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg tok ei musematte fra skola en gang.... kolonutropstegnkolon punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg