Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Riktig phax (someday.). Bra at noen skjønner det iallefall. ;) Btw, skal du skifte tilbake til phax, eller er someday. ditt permanente nick?

Enden, ASCII-koder tar for lang tid... :p

*CS*

hvorfår skiftet du nick phax , har hele tiden lurt på hvorfår someday bruker din avatar :p

EDIT: leif vas her

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
huff tar jo lang tid og overføre film fra kamraet og til datan , man tar jo liksom bare opp fra kameraet . hadde håpet at det gikk fortere :p

no shit. :green:

videoredigering er en altfor langsom prosess til at jeg har giddet og sette meg inn i det.. stillbilder er tingen. :wee:

Lenke til kommentar
huff tar jo lang tid og overføre film fra kamraet og til datan , man tar jo liksom bare opp fra kameraet . hadde håpet at det gikk fortere :p

no shit. :green:

videoredigering er en altfor langsom prosess til at jeg har giddet og sette meg inn i det.. stillbilder er tingen. :wee:

redigering er pease of kake , det som tar tid er det og legge inn filme og når den skal enkodes til et letthanterlig format etter på som tar tid

nå har jeg da et år på media fra fhs bak meg og da :p

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da.

Herr Brun

helt enig , har vert sånn her noen dager nå

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da.

Herr Brun

Fordi jeg har hatt jobb på mandag, tirsdag og onsdag! Blir stille i morgen og på lørdag også altså. :p

Lenke til kommentar

Herr Brun

Fordi jeg har hatt jobb på mandag, tirsdag og onsdag! Blir stille i morgen og på lørdag også altså. :p

stakker deg , vi kan bytte , du går arbeidsledig og jeg jobber

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...