Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
you're going to hell.

men seriøst, nei. klarer jo ikke skade ei maur engang med softgun.. med mindre du treffer den i øuet da. :green:

Min softgun har en utskytningsfart på 130 km/t. En kompis av meg har tatt fugler med en lik modell før.

hm, åvel. trodde man måtte ha ordentlig luftpistol for å få sånne krefter. men men, noen år siden jeg lekte meg med sånnt da! :wee:

Lenke til kommentar
Ikke stol på webcam's. De står ofte på i utide :(

ikke si A uten og si B osv..

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4432561

Jeg hadde egentlig konkluder at jeg har nok respekt for meg selv til å ikke poste dette på forumet. Men, men. Her komer det :)

Jørgen sier:

jeg hadde trykka på masse innstillinger i msn

Jørgen sier:

så jeg hadde satt på no autoacsept av cam

Jørgen sier:

så hadde det liggi på pulten

Jørgen sier:

og pekt rett mot opplegget

Jørgen sier:

og når jeg tok meg en kjapp en

Jørgen sier:

så cathrine hele scenen

Fredrik sier:

hahahahahahahahahahahahaha

Fredrik sier:

BEST EVER

Fredrik sier:

Jeg har tårer i øynene

Fredrik sier:

Liek, lol

Fredrik sier:

seriøst

Fredrik sier:

jeg dør

Jeje.

Lenke til kommentar
wee fant just ut at dv kameraet kunne brukes som webcam :p

Få se! :dribble:

kan altids filme litt ut vinduet så du får se den imponerende kvaliteten :p

EDIT: hømm klokka.no går en time feil :!:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
En mor kommer inn på sin datters soverom og finner et brev på hodeputen hennes. Med bange anelser og skjelvende hender åpner hun og leser det.

Kjære mamma.

Du må ikke bli lei deg for dette brevet. Jeg har reist ut i verden med min nye kjæreste. Han er ordentlig kjekk med alle piercingene og tatoveringene sine.

Men jeg har flere gode nyheter. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi kommer til å bli lykkelige i den store campingvogna Kent Ståle har på MC-klubben i de svenske skogene. Han vil ha mange flere barn med meg, og det er jo min drøm også! Jeg har lært at hasj ikke er farlig, og vi skal dyrke det til oss selv og vennene våre, som gir oss all kokainen og ecstacyen vi måtte ønske oss.

I mellomtiden ber vi for at de finner en kur for AIDS slik at Kent Ståle kan bli bedre, han fortjener det.

Ikke vær redd for meg, jeg er femten nå og stor jente. Jeg skal nok komme på besøk en dag og vise deg barnebarna dine!

Din hengivne datter.

PS: Mamma, det er ikke sant. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise deg at det finnes verre ting her i livet enn karakterboka mi, som ligger i skrivebordsskuffen min. Klem!

Lenke til kommentar

hahahahahahahaha

EDIT: neiiii fikk feilmelding på instalasjone , pluss at dvd rommen lager en skummel klikke lyd , ikke si at dvd rommen døde !!

EDIT: tok ignore :p blir sikkert noe som ikke virker som det skal nå

var vist noe feil med en fil , iriterende

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
En mor kommer inn på sin datters soverom og finner et brev på hodeputen hennes. Med bange anelser og skjelvende hender åpner hun og leser det.

Kjære mamma.

Du må ikke bli lei deg for dette brevet. Jeg har reist ut i verden med min nye kjæreste. Han er ordentlig kjekk med alle piercingene og tatoveringene sine.

Men jeg har flere gode nyheter. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi kommer til å bli lykkelige i den store campingvogna Kent Ståle har på MC-klubben i de svenske skogene. Han vil ha mange flere barn med meg, og det er jo min drøm også! Jeg har lært at hasj ikke er farlig, og vi skal dyrke det til oss selv og vennene våre, som gir oss all kokainen og ecstacyen vi måtte ønske oss.

I mellomtiden ber vi for at de finner en kur for AIDS slik at Kent Ståle kan bli bedre, han fortjener det.

Ikke vær redd for meg, jeg er femten nå og stor jente. Jeg skal nok komme på besøk en dag og vise deg barnebarna dine!

Din hengivne datter.

PS: Mamma, det er ikke sant. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise deg at det finnes verre ting her i livet enn karakterboka mi, som ligger i skrivebordsskuffen min. Klem!

HAHA! :lol: :lol:

Lenke til kommentar

Kjære mamma.

Din hengivne datter.

HAHA! :lol: :lol:

Ooooooold! :p

Sorry, mAtte bare.

Jeg har hjemlengsel. Savner vennene mine, og tanken pA at jeg skal vaere borte i et helt Ar gjoer meg gal. Hva kan jeg gjoere? Noen gi meg noe annet A tenke pA!

Hvordan har folket det? Jeg skriver pA et irriterende tastatur, sA jeg skriver sikkert masse leifer for tiden.

Jeje. Jeg kjeder meg!

Herr Brun

Lenke til kommentar
Er ikke bare bare å sette inn nytt lydkort når jeg har 913857891235 lydprogrammer som slutter å funke da. Asio-konflikter og annet dill. Det går heller ikke å reinstallere selve programmene da mange har gravd seg dypt inn i registeret og krever at jeg skal velge driveren til mitt forrige kort. Nei, det er lettere å bruke 5-6 timer på reinstallering enn å knote med annet dill.

Hvordan klarer du A bruke 5-6 timer pA A reinnstallere? Jeg bruker da maks 2 timer pA reinnstallasjon, inkludert innstallering av programvare, drivere osv. Toppen 3 hvis jeg stoeter pA problemer. 5-6 timer hoertes MYE ut!

edit: Enden, det hoertes godt ut! Synd vi ikke har frukt her, og naermeste butikk ligger laaaangt unna. *sikle*

Someday.: Jeg vet egentlig det, men har lagt pA meg den uvanen at jeg bruker A istedet for aa, etter A ha spilt en del cs (hvor A ble brukt som å). Skal proeve aa skjerpe meg hvis det plager deg saa mye. (hvorfor byttet du nick forresten? likte phax bedre jeg :love:

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
skrivekurs for ikke norsk tastatur: æøå = ae oe aa. evt ae ö ä for de som gidder aa ta seg bryet.

saann er det bare. hilsen tidligere australia student.

Bah, ekte tøffinger bruker ASCII-koder. Evt search & replace.

2 timer på reinstalasjon? Har et fullt fungerende system oppe på en snau halvtime jeg. Gohst er en fin bil - det eneste som tar tid er oppdateringer og patcher siden sist gang ;)

Lenke til kommentar

Riktig phax (someday.). Bra at noen skjønner det iallefall. ;) Btw, skal du skifte tilbake til phax, eller er someday. ditt permanente nick?

Enden, ASCII-koder tar for lang tid... :p

*CS*

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...