Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Graaatulerer.. hmm.. der var jeg ferdig med HP bok nr 3... farlig detta her.. blitt hekta :p

Lest den sjette?

Tonio da, jeg må jo lese dem i rekkefølge.. og starta på mandag.. ble nettopp ferdig med nr 3 *ha tåre i øyekroken*

Men nå får jeg snart komme meg hjem fra jobb, skal ut på båt tur i kveld.. og snorkle litt :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som sliter med utenlandske sider?

(Har Chello :S)

Ja, jeg sliter med at adultfriendfinder vet hvor jeg bor. :mad:

me to , utrolig sert og se relame spesifisert for stavanger ( ikke det at jeg tror bildene stemmer :p )

Lenke til kommentar
"Meet sexy people in Sandvika." :O Det er jo ikke noe stort sted engang.

Hahahahaha, sant nok!! :p

sikkert ikke så mange som bruker adultff der heller :p

nå har eg registrert meg som arbeidsledig :innocent: , om 3 uker kan eg begynne og leve på staten :whistle:

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med utenlandske sider?

(Har Chello :S)

Ja, jeg sliter med at adultfriendfinder vet hvor jeg bor. :mad:

me to , utrolig sert og se relame spesifisert for stavanger ( ikke det at jeg tror bildene stemmer :p )

Får alltid opp småstedene jeg, som Hundvåg, Tasta, Bryne, Ganddal. Osv. Er likssom litt sprøtt da...bor vel under 1000 stk. på ganddal og 10-15 av dem ligger innpå adultfinder og 95% av dem ser ikke norske ut :hmm:

Lenke til kommentar
Sukk, da får jeg denne tråden i "siste innlegg" også. Men dette er vel det eneste rette stedet å spørre om følgende:

Hvordan får man nøkkelord til dette forumet? http://forum.bend.me.uk

Må man bli invitert inn, og i så fall: Er noen her medlem der?

Man må bli invitert av noen som allerede er medlem. Prøv å søke litt på navnet på forumet, se om de har noen IRC-kanal eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...