Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, skjønner ketchez. Det var derfor du var så utafor i deppe-tråden. Kan ikke si jeg forstår hvordan du har det, men det er utrolig hva alkohol gjør med en. Jeg vet med meg selv at jeg kan miste hemningene mine med en del innabords. Kanskje er det slik med kjærsten din også. Snakk skikkelig med henne i morgen du, når hun er edru :)

Lenke til kommentar
OK, skjønner ketchez. Det var derfor du var så utafor i deppe-tråden. Kan ikke si jeg forstår hvordan du har det, men det er utrolig hva alkohol gjør med en. Jeg vet med meg selv at jeg kan miste hemningene mine med en del innabords. Kanskje er det slik med kjærsten din også. Snakk skikkelig med henne i morgen du, når hun er edru :)

Høres ut som en god idé. Og leit å høre Ketchez.

Lenke til kommentar
Skal feire 17.mai med familien, de kommer til og merke att noe er galt.......

 

Hvorfor føles livet så uleveligt?

Den følelsen kjenner jeg til. Jeg har alltid spurt meg selv om det samme, men får aldri noe svar. Det jeg vet er at det finnes alltid lys i tunnelen. Alltid. Jeg har vært laaaaangt nede, men det som er saken da er at det kun kan gå oppover. Det å se kjærsten sin kysse andre er ikke behagelig, men kanskje har hun drukket altfor mye. Ja, hun sa kanskje til deg at hun ikke skulle drikke, men så gjorde hun det da. Det hele har kanskje kommet litt ut av kontroll. Alkohol gjør mye merkelig med folk, jeg har selv kysset folk jeg ikke føler noe for i fylla. Prøv å slappe av, vent til hun er edru og snakk ut med henne. Fortell henne hvor såret du ble av det hun gjorde og spør hvorfor. Det verste du kan gjøre er å bli sittende nå og tenke "tenk om"-tanker.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Hvorfor blir jeg alltid pissvarm og svett når jeg får virus? o_O

Pga du må stresse med å fjerne det/formatere :shrug:

 

Må opp halv 9 i morgen for å gå i fittetrain... suger

Har vurdert å gjøre det samme men jeg fant ut at jeg ikke gadd. Trenger ikke stå opp før 2 imorgen, deilig det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...