MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fulle fjortissjenter på nett? Grrrrrr. Blir ikke stort bedre enn det! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ouch. Leit å høre da Har du vært vitne til det selv eller har du bare hørt det? @ketchez Endret 16. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ouch. Leit å høre da Har du vært vitne til det selv eller har du bare hørt det? @ketchez Sa det selv.... Egentlig hadde hun lovt meg å ikke drikke heller da men.... Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dagen i dag har vært så nydelig som den kan få blitt. Alt har bare vært så perfekt! Dagen i dag har vært kald, med mye vind her på vestlandet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Faen, vært kjedelig her også. Skal drikke med en kamerat senere i dag da. Har ikke sett han på en stund, så det kan bli gøy. Kjipt å høre ketchez. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 OK, skjønner ketchez. Det var derfor du var så utafor i deppe-tråden. Kan ikke si jeg forstår hvordan du har det, men det er utrolig hva alkohol gjør med en. Jeg vet med meg selv at jeg kan miste hemningene mine med en del innabords. Kanskje er det slik med kjærsten din også. Snakk skikkelig med henne i morgen du, når hun er edru Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Du er full, drikk litt vann, spis en brødskive å kom og legg deg her hos meg! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skal feire 17.mai med familien, de kommer til og merke att noe er galt....... Hvorfor føles livet så uleveligt? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 OK, skjønner ketchez. Det var derfor du var så utafor i deppe-tråden. Kan ikke si jeg forstår hvordan du har det, men det er utrolig hva alkohol gjør med en. Jeg vet med meg selv at jeg kan miste hemningene mine med en del innabords. Kanskje er det slik med kjærsten din også. Snakk skikkelig med henne i morgen du, når hun er edru Høres ut som en god idé. Og leit å høre Ketchez. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Hvorfor føles livet så uleveligt? Fordi det er sånn det er. Du har hvertfall en jente å snakke med, eller i det minste en person du kan snakke med. Bra at hun sa det selv, og at du ikke hørte det fra noen andre. Endret 16. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Skal feire 17.mai med familien, de kommer til og merke att noe er galt....... Hvorfor føles livet så uleveligt? Den følelsen kjenner jeg til. Jeg har alltid spurt meg selv om det samme, men får aldri noe svar. Det jeg vet er at det finnes alltid lys i tunnelen. Alltid. Jeg har vært laaaaangt nede, men det som er saken da er at det kun kan gå oppover. Det å se kjærsten sin kysse andre er ikke behagelig, men kanskje har hun drukket altfor mye. Ja, hun sa kanskje til deg at hun ikke skulle drikke, men så gjorde hun det da. Det hele har kanskje kommet litt ut av kontroll. Alkohol gjør mye merkelig med folk, jeg har selv kysset folk jeg ikke føler noe for i fylla. Prøv å slappe av, vent til hun er edru og snakk ut med henne. Fortell henne hvor såret du ble av det hun gjorde og spør hvorfor. Det verste du kan gjøre er å bli sittende nå og tenke "tenk om"-tanker. Endret 16. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvorfor blir jeg alltid pissvarm og svett når jeg får virus? o_O Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) *skrive noe her sånn at han kan se på alt søppelet som kommer etterhvert* Endret 16. mai 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvorfor blir jeg alltid pissvarm og svett når jeg får virus? o_O Pga du må stresse med å fjerne det/formatere Må opp halv 9 i morgen for å gå i fittetrain... suger Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvorfor blir jeg alltid pissvarm og svett når jeg får virus? o_O Pga du må stresse med å fjerne det/formatere Må opp halv 9 i morgen for å gå i fittetrain... suger Har vurdert å gjøre det samme men jeg fant ut at jeg ikke gadd. Trenger ikke stå opp før 2 imorgen, deilig det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Skal være ute i bærum klokken åtte jeg.. God natt! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 trur dere ikke 2 kompiser ble slått, sparket og skalla ned da? vi fikk med oss så jævlig mange folk men mått stikk hjem Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 trur dere ikke 2 kompiser ble slått, sparket og skalla ned da? vi fikk med oss så jævlig mange folk men mått stikk hjem Heavy slosskamp altså? Ble dere knust? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 10 vs. 1,? vi blekke knus han ble knust. men vi kunna ha knust de hvis vi ha villet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg