Heatsink Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som har lyst på sommerjobb? Jeg har av en eller annen grunn blitt så jævli pinglete og tør ikke innstallere gfx kjøleren some har ligget på hylla i noen måneder Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 er bare å hive seg i det og skifta da.. kan da ikke være så vanskelig eller farlig Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 "The Grand Conjuration" - This track has been made available on the Internet" HVA!? *Finne* -Jar Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) GET A THREAD! :!: ! Den var ny for meg. ---- {Party i OT-baren} Og så hadde jeg lagt meg... ---- Å synge mens man legger kabel er kanskje litt uvanlig, ja Endret 21. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oppsanger på Oslo Lysverker er litta'en jobb. Haha, og det stereoanlegget som bringer stygge sangen ut til folket da... :!: Mhm, virker som om de bruker de samme 1w høyttalerne som skolen kjøpte inn til 69kr paret på komplett.no Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oppsanger på Oslo Lysverker er litta'en jobb. Ingen som har rippet denne fantastiske videoen da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oppsanger på Oslo Lysverker er litta'en jobb. Ingen som har rippet denne fantastiske videoen da? Kunne godt tenkt meg å se den vidoen, mange på jobben mener at vi må ha en oppsanger som i den videoen når vi trekker kabler.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 «fredrikrb leser SO4?» tenker du kanskje nå! Du har helt rett! Den nye, bedre Fredrik gjør nettopp det! Av nye funksjoner kan vi nevne: står tidlig opp for å rydde huset før foreldrene dine kommer på semi-overraskelsesbesøk etter du har vært alene og huset ser ut som et bombet horehus, sene netter der han skriver inn meldinger til Mess TV for deg, i tillegg til alt versjon 1.0 kunne. Kjøp i dag og få med, ikke bare en, men to ekstra kondomer. Kun 1999,- Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Alle på jobb eller? Jobb?! Hah! I spit in the face of jobb! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 «fredrikrb leser SO4?» tenker du kanskje nå! Du har helt rett! Den nye, bedre Fredrik gjør nettopp det! Av nye funksjoner kan vi nevne: står tidlig opp for å rydde huset før foreldrene dine kommer på semi-overraskelsesbesøk etter du har vært alene og huset ser ut som et bombet horehus, sene netter der han skriver inn meldinger til Mess TV for deg, i tillegg til alt versjon 1.0 kunne. Kjøp i dag og få med, ikke bare en, men to ekstra kondomer. Kun 1999,- SOLGT! Jeg tar alle, bare min min MIN! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Alle på jobb eller? Jobb?! Hah! I spit in the face of jobb! Ser faktisk fram til å begynne igjen, få en noenlunde normal døgnrytme. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Alle på jobb eller? Jobb?! Hah! I spit in the face of jobb! bare gled deg til du finner noe du vil kjøpe og faren din ekke der med lommeboka med engang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Alle på jobb eller? Jobb?! Hah! I spit in the face of jobb! bare gled deg til du finner noe du vil kjøpe og faren din ekke der med lommeboka med engang Tror kanskje han mente det litt ironisk. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Tror kanskje han mente det litt ironisk. ironi? er det noe som heter det og ? ingen som forteller meg at det kommer noe nytt * og / å ?.. finnes det forskjell? Endret 21. juli 2005 av Lufen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De har glemt å fortelle deg om og/å-regel også, eller? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De har glemt å fortelle deg om og/å-regel også, eller? ja.. der ser du..ingen forteller meg noe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De har glemt å fortelle deg om og/å-regel også, eller? EY, ikke kødd med den da! | | | | | \/ Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ahhh - hørt en sang fra nye platen til Opeth. Første som slo meg var at det nesten hørtes ut som Dream Theater -Jar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg