PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. Paret mener du vel? Hva har De i i Norsk skriftlig, unge mann? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 noen som vet hvilken vei i staten som går til aerea 51 ??? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. Paret mener du vel? Hva har De i i Norsk skriftlig, unge mann? Jeg tror han har en svært middelmådig karakter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror nok det var en skrivefeil. Dog, man kan vel ikke engang bruke par om bukser på norsk? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Altså, er ikke de fineste buksene mine, men jeg liker det parret og hadde ingen planer om å ødelegge dem. Jeg fikk beskjed om at man måtte stå på knærne jeg... Heldigvis hadde vi med to stk fluktstoler og det var sol, så jeg satte meg ned. Og grandonkel Arne og farfar plukket for harde livet. Paret mener du vel? Hva har De i i Norsk skriftlig, unge mann? Jeg tror han har en svært middelmådig karakter. Jeg har switchet litt mellom fem og seks faktisk. Fem på vitnemålet, fordi jeg IKKE skrev stilen "BUSH ER EN HYBELKANIN", men "BUSH' SUKSESS" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror nok det var en skrivefeil. Dog, man kan vel ikke engang bruke par om bukser på norsk? Man kan bruke ''par'' til busker, jo. Bukseparet var koselig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror nok det var en skrivefeil. Dog, man kan vel ikke engang bruke par om bukser på norsk? Man kan bruke ''par'' til busker, jo. Bukseparet var koselig. Godt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis det er soss å si multe er jeg soss. Rubus chamaemorus is the goth way Fint for deg! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg visste ikke at jeg måtte stå på knærene i myren vel..? Serriøst, plukka du bær selv ? Trudde du hadde en campingvogn med polakker til slikt jeg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hylo: Man kan ikke si "Et par busker" og mene én busk. Er det derimot snakk om to busker er det greit. JoachimR: Jeg kan forstå at du gikk ned, med skrivefeil i tittelen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 eventuelt noen landemerker i nærheten som er lett og finne på kartet ?? snakker enda om aera 51 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hylo: Man kan ikke si "Et par busker" og mene én busk. Er det derimot snakk om to busker er det greit. No shit. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hylo: Man kan ikke si "Et par busker" og mene én busk. Er det derimot snakk om to busker er det greit. JoachimR: Jeg kan forstå at du gikk ned, med skrivefeil i tittelen Læreren min har ikke rettet tittelen, ei heller kommentert den. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Læreren min har ikke rettet tittelen, ei heller kommentert den. Visk ut av minnet at jeg sa det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hadde bare Kaiern vært her. *kosepå* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 føler meg totalt ignorert her Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 føler meg totalt ignorert her Selvfølgelig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 føler meg totalt ignorert her Huh? Noen som sa noe? Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 føler meg totalt ignorert her Ingen som vet det du spør om da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg