sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Molte - Norges desidert beste bær. Håper ihvertfall noen ble litt misunnelige Skal den ikke være gul? Ikke moden enda. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Natrium: Jo, den skal være gul, ketchez har svaret. JoachimR: Molte og multe er likeverdige skrivemåter. Jeg har alltid sagt molte, så det blir mest naturlig for meg å skrive. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 JoachimR: Molte og multe er likeverdige skrivemåter. Jeg har alltid sagt molte, så det blir mest naturlig for meg å skrive. multe molte f1 [m1] eller multe f1 eller m1 (egentlig 'mykt bær', beslektet med melte) 1 myrplante i rosefamilien, Rubus chamaemorus 2 bær av molte (1) plukke m-r / ha m-r til dessert Har sier vi molte. Tror østlendinger sier multe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og heter det ikke multe? På sossespråket ditt kan man si det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Molte - Norges desidert beste bær. Håper ihvertfall noen ble litt misunnelige Skal den ikke være gul? G-U-L-T Har dere ikke den, i gult? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det jeg alltid har sagt: Volvo for life. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og heter det ikke multe? På sossespråket ditt kan man si det. Takk og lov! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det jeg alltid har sagt: Volvo for life. *kosepå v40-en sin* Når det gjelder mail-serveren så vil jeg bare presiser at jeg på ingen måte dela noe - jeg klarte bare ikke å fikse det kunden selv hadde gnøkket til edit; østlendinger sier multer ja. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Åh, *vifte med armene* kan De plukke den multen for meg, Charles? Jeg vil ikke ha dugg på ermet mitt. (Spøk, og jeg vet du ikke har det akkurat sånn, Joachim ) EDIT: Og til fredrikrb, siden du var her, to K-er og én T Endret 20. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Og heter det ikke multe? På sossespråket ditt kan man si det. Spar meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis det er soss å si multe er jeg soss. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Åh, *vifte med armene* kan De plukke den multen for meg, Charles? Jeg vil ikke ha dugg på ermet mitt. (Spøk, og jeg vet du ikke har det akkurat sånn, Joachim ) Joachim på multetur i fjor, med sinn farfar og grandonkel: - Jammen, skal jeg stå på knærne i denne myke gjørme-greien? Grandonkel fra landet: - Ja, det må du da jaggu forstå, hahahaha. - Skal jeg skitne til en hvit bukse fra Massimo Dutti som jeg aldri får ren igjen? -Grandonkel: - Jeg skal plukke for deg jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sier vel nok at du har på deg hvit bukse på bærtur? Du var på bærtur du... Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kvartskrystaller - Da gruven ble laget, fant de svære, tunge slike. Nå for tiden må man ha mer enn flaks for å finne dem, men slike litt mindre kryr det av. Variert berggrunn der oppe, visstnok. Har du prøvd å grave i jorden (hvis det er jord rundt der da) rundt krystallene? Da kan det hende du finner litt større. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg visste ikke at jeg måtte stå på knærene i myren vel..? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis det er soss å si multe er jeg soss. Rubus chamaemorus is the goth way Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 robB: Ja, gravde litt, men hadde litt dårlig tid så det ble ikke så mye. Tok med meg 3-4 bittesmå. Har vært der oppe før og gravd, men det er så lenge siden at jeg ikke husker noe.. JoachimR: Det er du vel ikke nødt til, jeg pleier å bøye meg Men uansett, å gå i en hvit bukse du er redd for, på fjellet, er ikke så lurt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 13 min igjenn Tar meg en tur ned hit etterpå jeg btw. metroen i kebehavn var ganske kul, helt datastyrt, uten sjåfør i togene Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hvis det er soss å si multe er jeg soss. Rubus chamaemorus is the goth way Støttes. *lure på å poste et tvilsomt bilde i RPP* Endret 20. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=11642 denne er litt spooky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg