Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SkyMarshall - Janne.mp3 :love:

LarsP: :wee:

Omg ... den der er stygg nå som jeg har ei ny ei å styre med.

Hmmmmm ... men det sier jeg jo klart ifra på førsten da. Hehe!

:blush:

Ikke vær sjenert eller noe!

Sangen er knall!

Men men, alle finner seg vell ei ny til slutt! :)

Lenke til kommentar
4 PM om folk som vil ha warnloggen til Joachim... Svaret starter på N og sletter på EI. Spør Joachim, han kan jo laste ned en oppdatert versjon i Word-format!

Hvordan skulle du få sett den? :dontgetit:

Han har fått den av meg, kanskje?

Snowdog: Har da ikke snakket om min mama her i dag? :shrug:

Han som quotet meg om tyskere: Han har kjørt mange mil i samme tøy. Da blir det svett.

Fikk ham til å si to(tre) engelske ord!!! "You're welcome" sa han til slutt!!! WOW! Jeg blir gal av tyskere...

Det var et eller annet til jeg skulle kommentere, men det orker jeg ikke finne nå...

Lenke til kommentar

Kom tilbake fra fjelltur ca klokka 20, Det var bra å komme seg ut litt etter mange timer her inne. For dere som ikke var så heldige å slippe vekk fra skjermen:

Litt utsikt - det store fjellet bak der heter Kvamshesten.

Blåane gruve - gullgruve fra 1930-tallet. Det ER gull der, men det vil ikke lønne seg å ta ut mer pga. utstyrs-/fraktbehovet.

Kvartskrystaller - Da gruven ble laget, fant de svære, tunge slike. Nå for tiden må man ha mer enn flaks for å finne dem, men slike litt mindre kryr det av. Variert berggrunn der oppe, visstnok.

Molte - Norges desidert beste bær.

Håper ihvertfall noen ble litt misunnelige :D

Lenke til kommentar
)(&{$[€$$€{]$%&¤R/(%/#&/%(&(/¤/%# Exchange-servere

Kranglet i seks timer med en uten vidre resultat...

en må lære seg å krangle på kvinne måten slik at man alltid vinner..

:tease:

Heh, siggen din var VELDIG passende idag :p Du kan si det slik at det er en del mail til og fra den kunden som aldri kommer fram :p

Lenke til kommentar
)(&{$[€$$€{]$%&¤R/(%/#&/%(&(/¤/%# Exchange-servere

Kranglet i seks timer med en uten vidre resultat...

en må lære seg å krangle på kvinne måten slik at man alltid vinner..

:tease:

Heh, siggen din var VELDIG passende idag :p Du kan si det slik at det er en del mail til og fra den kunden som aldri kommer fram :p

noe som tiliser mindre på jobb på deg framover i det den kunden pakker sakene sine og bytter firma :p

Lenke til kommentar
noe som tiliser mindre på jobb på deg framover i det den kunden pakker sakene sine og bytter firma :p

Veeeel, når "IT-ansvarlig" der bruker servern som arbeidsstasjon fra tid til annen, og har fiklet veldg mye med den selv tenker jeg vi sier at det blir reinstallasjon og kanskje helt ny server jeg ;)

Det er forøvrig ikke min feil at backuprutinene har sviktet der slik at de ikke har fått med seg at tapene er fulle :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...