Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig.

Ytringsfrihet: Dine forfedres blod

Pressefrihet: Dine forfedres svette

Religionsfrihet: Dine forfedres tårer

Å bo i verdens beste land: Priceless.

 

Utakknemlige drittunge.

Fy, har ikke mamma lært deg å ikke snakke stygt til de som er eldre enn deg? Norge er et av de rikeste landene, og det er fint å bo her, men det forandrer ikke på at det er veldig veldig KJEDELIG her.

Du er ikke akkurat MYE eldre en SteffyBoy. 1år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy, har ikke mamma lært deg å ikke snakke stygt til de som er eldre enn deg? Norge er et av de rikeste landene, og det er fint å bo her, men det forandrer ikke på at det er veldig veldig KJEDELIG her.

1. På forumet er du like gammel som du oppfører deg.

2. Moroa lager du selv. Kjeder du deg er du mest sannsynlig et kjedelig menneske. Du kommer ikke langt i verden hvis du ikke klarer å underholde deg selv.

Lenke til kommentar
Fy, har ikke mamma lært deg å ikke snakke stygt til de som er eldre enn deg? Norge er et av de rikeste landene, og det er fint å bo her, men det forandrer ikke på at det er veldig veldig KJEDELIG her.

1. På forumet er du like gammel som du oppfører deg.

2. Moroa lager du selv. Kjeder du deg er du mest sannsynlig et kjedelig menneske. Du kommer ikke langt i verden hvis du ikke klarer å underholde deg selv.

Okey sjef, you're the man!

Lenke til kommentar

Fy, har ikke mamma lært deg å ikke snakke stygt til de som er eldre enn deg? Norge er et av de rikeste landene, og det er fint å bo her, men det forandrer ikke på at det er veldig veldig KJEDELIG her.

er det om og være eldst her nå altså? ;)

 

ifølge profilen din så skal du like det jeg liker, ergo du liker norge så stfu!

 

og va er det som gjør norge så mye kjedeligere en andre land? hva mangler vi her og hvor ville du heller bodd?

Lenke til kommentar
er det om og være eldst her nå altså? ;)

 

ifølge profilen din så skal du like det jeg liker, ergo du liker norge så stfu!

 

og va er det som gjør norge så mye kjedeligere en andre land? hva mangler vi her og hvor ville du heller bodd?

Ja, jeg liker det du liker og jeg liker norge :yes:

 

Det er ikke vits i å starte en diskusjon om hvilket land jeg heller ville bodd i og hvorfor.

 

Du vil nok baaaare komme med negative ting anyway.

Lenke til kommentar
okeekki-kabt deto no!11

Du er full, drikk litt vann, spis en brødskive og gå og legg deg!

 

Dagen i dag har vært så nydelig som den kan få blitt. Alt har bare vært så perfekt! Jeg gleder meg til i morgen (senere i dag), for da skal jeg på barneskolen, jeg skal se på kusinen min i russetoget i Lillestrøm og jeg skal på sykehuset å besøke min bestefar :) Alt blir egentlig veldig bra i morgen.

Jeg håper alle har hatt en like god natt-til-17. mai som meg.. :)

 

Med forbehold om skrivefeil, alkohol inntaket har vært tilstede i kveld og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...