Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

I dag rensket jeg to ekser (=24 kruver) med noen av de minste jordbærene jeg noengang har sett, ble så LEI jordbær. Da jeg kom hjem etter å ha nesten blitt kjørt på av en bil (bra jeg er flink til å sykle. :ermm: ) viste det seg at vi hadde jordbær til dessert.

 

Jeg som egentlig elsker jordbær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag rensket jeg to ekser (=24 kruver) med noen av de minste jordbærene jeg noengang har sett, ble så LEI jordbær. Da jeg kom hjem etter å ha nesten blitt kjørt på av en bil (bra jeg er flink til å sykle. :ermm: ) viste det seg at vi hadde jordbær til dessert.

 

Jeg som egentlig elsker jordbær.

wee. to ekser full av jordbær :p

 

spiste jordbær og is i dag...kan ikke bli lei av det!

Lenke til kommentar

Speilegg deluxe

2 egg

50g kjøttpuddingsfarse

Ost

Ei skive

 

Lag til kjøttpuddingfarsa etter oppskrifta på pakken.

Steik speilegga.

Kast skiva i brødristeren.

Legg på pålegget i denne rekkefølga: Ost, kjøttpuddingskive, speilegg.

 

Laga dette akkurat no, det var alt som var att i kjøleskapet mitt. Var faktisk veldig godt. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Speilegg deluxe

2 egg

50g kjøttpuddingsfarse

Ost

Ei skive

 

Lag til kjøttpuddingfarsa etter oppskrifta på pakken.

Steik speilegga.

Kast skiva i brødristeren.

Legg på pålegget i denne rekkefølga: Ost, kjøttpuddingskive, speilegg.

 

Laga dette akkurat no, det var alt som var att i kjøleskapet mitt. Var faktisk veldig godt. :)

Er du sulten smaker jo det meste gått :hm:

Lenke til kommentar
I dag rensket jeg to ekser (=24 kruver) med noen av de minste jordbærene jeg noengang har sett, ble så LEI jordbær. Da jeg kom hjem etter å ha nesten blitt kjørt på av en bil (bra jeg er flink til å sykle. :ermm: ) viste det seg at vi hadde jordbær til dessert.

 

Jeg som egentlig elsker jordbær.

wee. to ekser full av jordbær :p

Ikke første gangen jeg skriver ekser i stedet for esker! :wee:

 

Speilegg med sol (plomma) er ekkelt, heter det noe annet hvis det er speilegg uten plomma/sola? Stekt hvite?

 

Edit: Visste ikke at en måtte ha mellomrom for at ikoner skulle funke.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
I dag rensket jeg to ekser (=24 kruver) med noen av de minste jordbærene jeg noengang har sett, ble så LEI jordbær. Da jeg kom hjem etter å ha nesten blitt kjørt på av en bil (bra jeg er flink til å sykle. :ermm: ) viste det seg at vi hadde jordbær til dessert.

 

Jeg som egentlig elsker jordbær.

wee. to ekser full av jordbær :p

Ikke første gangen jeg skriver ekser i stedet for esker! :wee:

 

Speilegg med sol (plomma) er ekkelt, heter det noe annet hvis det er speilegg uten plomma/sola? Stekt hvite?

 

Edit: Visste ikke at en måtte ha mellomrom for at ikoner skulle funke.

plain eggevitte?

Lenke til kommentar
Tyskere er da trivelige folk? :)

Det er en seksten-åring blandt dem. Maken til gutt. Jeg vil ha MINST MULIG å gjøre med ham... Han er fashion emergency deluxe...

 

Og når de ikke vil snakke engelsk da kan de bare ha det så godt!

Er an anleggsarbeider i tillegg..? :ohmy:

Nei nei, han går visst på gymnas... Men de er visst fra gamle øst-tyskland også... Han har på det samme i dag som det han hadde på da han kom i går... Tror han bare har med en sekk jeg... Det er jo synd på dem, men de får da oppføre seg og snakke engelsk ihvertfall... Jeg er jo fordrevet ut av rommet mitt, "Du har størst soveværelse Joachim" sa mamma, og satte inn to ekstra senger... Selv må jeg sove på den vonde sofaen på møterommet...

er det noe galt i og gå i samme klær 2 dager på rad ?????

 

 

QUOTE (JoachimR

Skrevet: 20/07/2005 : 13:22)

 

 

Joachim: Siden dere har litt kommunikasjonsproblemer, hva med å gi ham en klem wub.gif

 

Vet du hva, jeg gav ham faktisk en klem da han kom, og hilse på ham med håndtrykk. Men han var ikke akkurat vant til at noen forsøkte å klemme ham, det var høyst motvillig han mottok en klem fra meg liksom.

 

gutter gir da hverandre ikke klemmer

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
må vel være roadtrip-modifiserte varebil, tror jeg. :hmm:

 

Skal man ikke binde med bindestrek når man bruker engelske ord sammen med norske? Mener å huske det. *skrike etter Holger*

Det stemmer.

Takker! *Klemme på*

 

Jeg har vært på Prix i dag igjen, så jeg kjøpte meg en pakke Prior Solegg, tuslet fornøyd hjemover for å lage meg frokost (halvtime siden nå, glemte å spise frokost i dag faktisk). Så da stekte jeg egg i panne og kastet på to brødskiver, flinke meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...