Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten Norge AS har nå rotet bort en rekomandert sending med verdi av 1800 kroner i seg. "ikke vår feil", sier den fantastiske "POST I BUTIKK" hvor vi skal hente sånn. Mail Boxes Etc går en lys tid i møte. Jeg og pappa var der sammen, og hun russiske eller ihvertfall østeuropeiske damen bare "ikke main fejl" eller noe og skrek til slutt, da pappa lurte på "hvorfor er alle pakkene jeg skal hente her vekk når jeg kommer?"

 

Helvetes posten..

 

Nå sitter han jævla tyskerungen i formiddagsstuen. Jeg og søster har forskanset oss inne på hennes rom, ingen av oss vil ha noe med ham å gjøre...

Lenke til kommentar
Flere som vil ha? Tror jeg postet den på forumet en gang, men det resulterte enten i ny warn eller at posten min ble slettet. Har liksom totalt fått 180 "prosent" warn.

Jeg melder meg.

Ta kontakt med @kd, hvis han er grei, gir han dere den. Har ikke loggen lagret på laptopen, og har ikke word her heller. Mener å huske den ble på ca tre a4-sider.

 

Hvis @kd ikke er grei, får dere vente en to ukers tid...

Lenke til kommentar
4 PM om folk som vil ha warnloggen til Joachim... Svaret starter på N og sletter på EI. Spør Joachim, han kan jo laste ned en oppdatert versjon i Word-format!

Warnloggen forsvinner vel desverre ikke, og mitt forsøk på å skyve problemet over på andre virket visst ikke. Jeg kan ordne det om ca to uker, den forsvinner som sagt ikke.

Lenke til kommentar

fredrikrb: har ikke sjekka, men regna egentlig ikke med at du tok den vekk i det hele tatt.. og det er vel ikke rart i jeg er litt pisst på deg? :) Er jo rene blackmailinga her! Så fort jeg sier noe som kan oppfattes som dritt om deg gjør du noe som kan gi meg uventa bråk tilbake.. =S Joda.. Stå på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...