Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Skjedde bare to ganger da, og de kom tilbake med båten. Hadde bare blitt styr utav det... De siste som var der nå, var helt ekstreme. Kjerringa på 50 satt i en stol og røyka, mens mannen på ca. 25 (!) sto å fiska. Ho såg ikke ut til å bry seg i det hele tatt om hva han gjorde...

 

Edit: har av og til en overdrevet bruk av "..." :p

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar
Tyskere er da trivelige folk? :)

In Extremo virker som det, iallefall! :wee:

Agreed. :love:

Slik jeg ser det, er ikke tyskere greie folk. Ved siden av hytta vår, er det desverre ei hytte som leies ut til tyskere som kommer her for å fiske. Og de tar seg til rette. En gang stakk en hel tyskerfamilie av med båten vår, selv om de hadde fått instruks om å bruke en annen. Når de kom tilbake, gikk jeg selvfølgelig ned og prøvde å si det til dem på en fin måte, men neida. De hørte ikke på meg. Neste dag snakka han som eier utleigehytta til dem om at de IKKE skulle bruke vår båt, men litt senere var båten borte igjen :roll:

 

Er ikke akkurat glad i tyskere nei..

hørtes nesten ut som de rett og slett bare ikke ville forstå, slik som enkelte andre..

På den annen side kan man jo lure på hvor viktige ting er når en ikke engang sikrer båten og utstyret... :no:

Lenke til kommentar
Mange gode tips som gis på dette forumet
og går ut i fra at du har en gammel skjerm ikke en LCD......Gainward kortet har etter som jeg vet bare DVI utganger....... inv_biggrin.gif så hvis du skal ha Gainward kortet må du nokk invistere i en ny Skjerm

 

:D

haha!

Lenke til kommentar
En slags innbakt pizzagreie.

 

Æ. Jeg vil ut i sola og gå på fjelltur, men ingen blir med :hrm:

Jeg kan bli med! :p

 

Men det bli litt langt å kjøre + at det er ingen som er hjemme som har bil.

Edit: Buss er stress.

 

 

Bbl

Endret av robB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...