Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Joachim: Siden dere har litt kommunikasjonsproblemer, hva med å gi ham en klem :love:

Vet du hva, jeg gav ham faktisk en klem da han kom, og hilse på ham med håndtrykk. Men han var ikke akkurat vant til at noen forsøkte å klemme ham, det var høyst motvillig han mottok en klem fra meg liksom.

hmm.. mystisk tysker.. alle liker jo en klem :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han har på det samme i dag som det han hadde på da han kom i går...

Er det ikke lov å ha på seg samme klærne to dager på rad? Da kan ikke jeg bo på oslos vestkant i alle fall.

I går hadde de tatt en morgenferje fra Tyskland til Sverige, og kjørt gjennom hele Sverige. Han fortsatt på seg det samme. Det kaller jeg ekkelt.

 

Selvsagt kan man ha det samme på flere dager, men ikke hvis man har hatt en sånn "svett dag"...

 

Jeg skifter jo tøy ofte to ganger om dagen, det er visst ukjent for ham...

Lenke til kommentar

Hvis han var skitten eller luktet dårlig, så er det jo greit... Da hadde jeg skiftet klær også.

Men jeg kan godt reise den turen uten å skifte klær etterpå hvis de er rene.

 

Jeg kjeder meg litt, skulle egentlig på fjelltur, men vet ikke om det blir noe av.

Lenke til kommentar
Jeg har innlegg på Si;D-siden til aftenposten i dag.... Wow... Husket ikke hva jeg skrev en gang...

 

Se etter "Stolt Bærumsgutt". :D

Hahahaha!! jeg har også hatt et innlegg i Si;D før :D

 

 

Wohoooo! Nå bynner Tour de France på tv! :D

 

 

med Kurt Asle Arvesen i brudd!!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Tyskere er da trivelige folk? :)

In Extremo virker som det, iallefall! :wee:

Agreed. :love:

Slik jeg ser det, er ikke tyskere greie folk. Ved siden av hytta vår, er det desverre ei hytte som leies ut til tyskere som kommer her for å fiske. Og de tar seg til rette. En gang stakk en hel tyskerfamilie av med båten vår, selv om de hadde fått instruks om å bruke en annen. Når de kom tilbake, gikk jeg selvfølgelig ned og prøvde å si det til dem på en fin måte, men neida. De hørte ikke på meg. Neste dag snakka han som eier utleigehytta til dem om at de IKKE skulle bruke vår båt, men litt senere var båten borte igjen :roll:

 

Er ikke akkurat glad i tyskere nei..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...