Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...hytten...

Det heter HYTTA! :p

 

Jævla teite Vigo-dritt. Det var ingen som sa at jeg skulle ta vare på brukerID og passord til den dumme web-siden. Så når jeg ringer for resultatet av førsteinntaket er det sånn datastemme som sier ikke mindre enn tre ganger at jeg kan gå inn på www.vigo.no for å finne svaret på inntaket. Dustemikler. DET ER JO AKURATT DERFOR JEG RINGER! JEG HAR IKKE PASSORD!

Når det er sagt er det den beste ventemusikken jeg har hørt på lenge...

Lenke til kommentar

Tysk er SLITSOMT vis de snakker kjempe fort :p

 

Måtte bite i det sure eple å gå ut å ta en sigg.. får pressa meg under taket der alle andre sto og røyka i vei da en fyr fra et eller annet budfirma kom løpendes i regne med en diger pakke. *Knæææjs* der lå fyren i en sølepytt og tror det han hadde med seg knuste godt :p

Lenke til kommentar
Tyskere er da trivelige folk? :)

Det er en seksten-åring blandt dem. Maken til gutt. Jeg vil ha MINST MULIG å gjøre med ham... Han er fashion emergency deluxe...

 

Og når de ikke vil snakke engelsk da kan de bare ha det så godt!

Er an anleggsarbeider i tillegg..? :ohmy:

Nei nei, han går visst på gymnas... Men de er visst fra gamle øst-tyskland også... Han har på det samme i dag som det han hadde på da han kom i går... Tror han bare har med en sekk jeg... Det er jo synd på dem, men de får da oppføre seg og snakke engelsk ihvertfall... Jeg er jo fordrevet ut av rommet mitt, "Du har størst soveværelse Joachim" sa mamma, og satte inn to ekstra senger... Selv må jeg sove på den vonde sofaen på møterommet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...