Sovietpig Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg blir like overrasket hver gang jeg sjekker SO4, det er ALLTID noen her. Imponerende. Her i statene er det Shark Week on Discory Channel, with the Mythbusters busting sharkmyths. Utrolig kult. Haier eier. her og om 11 dager edit:sovietpig var det Endret 20. juli 2005 av kfz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Da er jeg med. Gratulerer med et stykk bedre nick. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) har jeg fått nytt nick nå? Edit:jippi Kan gjerne si hva ditt gamle nick var... EDIT: Faen å, skulle sove jeg Natta Endret 20. juli 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Koser du deg i statene steffyboy? Jaja eg tar natten tror eg. Er ikke trøtt men legger meg likevel og ser om eg sovner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Koser du deg i statene steffyboy? Det gjor jeg, mister Dogg! Idag ble det Astroworld, imorgen skal jeg ovekjore (jeg savner norske bokstaver) og pa fredag drar vi tilbake til stranden i noen dager, for jeg reiser hjem den 31. For more updates on my vacation, just ask. btw: This country has some hot 14 year olds. btbtw: This country has some fat fucking people. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 btbtw: This country has some fat fucking people. Er vel egentlig ingen som tviler. Skal til Amsterdam om et par dager. Lurer opriktig talt på hva jeg kommer til å få se der.. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 btbtw: This country has some fat fucking people. Er vel egentlig ingen som tviler. Skal til Amsterdam om et par dager. Lurer opriktig talt på hva jeg kommer til å få se der.. ganske mange "høye" folk?? haha Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) btbtw: This country has some fat fucking people. Er vel egentlig ingen som tviler. Skal til Amsterdam om et par dager. Lurer opriktig talt på hva jeg kommer til å få se der.. Forrige gang jeg var der, gikk jeg inn på et fellestoalett. Gikk bort til pissoaret, og da ser jeg en mann som har rare jevne håndbevegelser nedentil. Da snudde jeg og gikk ut igjen. Urgh. Edit; Det var forøvrig på Schipol. Endret 20. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Good morning HW Tror aldri jeg har vært oppe så tidlig i en ferie. Stilig. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Våkner opp rundt 8-9 hver dag jeg pga sola. *kaste forbannelser på sola* Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Damn for en postcount i denne tråden over natta. Rakk ikke å lese alt sammen med frokosten jo - og jeg rekker stort sett over hele forumet! edit: *kaste forbannelser over de som kan sove til de våkner og allikevel klager* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sant nok, sant nok. Skjønner jo hvorfor hun synes ketchez er hått, liksom. Hvem vil vel ikke ri en 15 år gammel unghingst av en skinke, hvem drømmer vel ikke om å penetrere en slik finjustert liten stuss, hvem fantaserer vel ikke om å kunne kalle ketchez for hurpa si mens man sakte men sikkert drar ham etter hans halvlange, velfriserte frisyre mot sine nedre regioner? Bjeff. Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Jeg skulle gjerne tatt ketchez bak Statoil for en tier, jeg. ...og dette gikk forbi mine øyne uten at jeg la merke til det! Jaja, jeg er ikke billig, Eline, jeg er GRATIS! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 tror jeg sovner litt nå jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Da blir jeg borte til Søndag! Have fun Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Urk. Noe trøtt ja... Har vært oppe i hele natt og lekt med AmigaOS. Tiden flyr. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Oioioi! Nå kjører jeg virus og spyware sjekk her! Alltid like spennende å se hvor mye virus jeg har! EDIT: Ja, er trøtt jeg og EDIT2: Jepp, trøtt som f. Stikker og legger meg nå. Endret 20. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Jeg skulle gjerne tatt ketchez bak Statoil for en tier, jeg. ...og dette gikk forbi mine øyne uten at jeg la merke til det! Jaja, jeg er ikke billig, Eline, jeg er GRATIS! Det er hun som skal ha 10 kroner -- Jeg sto opp klokka 9.30, ble vekket av det to år gamle besøket her Det betyr bare fem timer søvn i natt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har jeg fått nytt nick nå? Edit:jippi kentucky fried zicken. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har lagt på 10 kroner for Ketchez jeg, bare å titte tidligere i tråden det. Enjoy Ketchez ;D Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 nå skal jeg springe i banken og prøve lure noen kroner utav de! wish me luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg