Donnatello Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg er fra iran NOT. hadde du vært det hadde du nok sett hva som var så fantastisk med dette landet. anbefaler deg og ta en titt på utenriksnyhetene en dag, kanskje du får deg en aha opplevelse. Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. ja det er vanskelig og være fornøyd ja. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind haha ^^ Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind haha ^^ Det var seriøst morsomt, hvor "dom" går det an å bli? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind haha ^^ Og det var IKKE 3 år gammelt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind haha ^^ :!: fyfaen altså Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Si noe morsomt, jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b<BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind haha ^^ Og det var IKKE 3 år gammelt.. Er ikke alle som får med seg alt med en gang vettu, og da er sånne ting morsomt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. Ytringsfrihet: Dine forfedres blod Pressefrihet: Dine forfedres svette Religionsfrihet: Dine forfedres tårer Å bo i verdens beste land: Priceless. Utakknemlige drittunge. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. Ytringsfrihet: Dine forfedres blod Pressefrihet: Dine forfedres svette Religionsfrihet: Dine forfedres tårer Å bo i verdens beste land: Priceless. Utakknemlige drittunge. word. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Utakknemlige drittunge. Damn straight! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. Ytringsfrihet: Dine forfedres blod Pressefrihet: Dine forfedres svette Religionsfrihet: Dine forfedres tårer Å bo i verdens beste land: Priceless. Utakknemlige drittunge. Word...WORD. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Og det var IKKE 3 år gammelt.. les og lær. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Netopp vært på Silver konsert... de rocka vilt! Har vondt i nakken etter all headbanginga.. Ytringsfrihet: Dine forfedres blodPressefrihet: Dine forfedres svette Religionsfrihet: Dine forfedres tårer Å bo i verdens beste land: Priceless. Utakknemlige drittunge. Sammenlignet med andre land så er Norge ganske bra... men generelt sett så suger verden IMO. Uansett, det går i den gode retningen. Verden er bedre enn den var for 100 år siden. Eg skal gjøre min del for at den skal gå fremover... EDIT: Mange steder i Norge er drittkjedelige, særlig ute på landet. Silver konserten som var her er nok det mest spennende som har skjedd på 10 år.... Endret 16. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Donnatello Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sant nok, skal ikke benekte at Norge ikke er et fint land å bo i, men ser ikke det fantastiske ved det? Etter min mening så er dette landet nokså kjedelig. Ytringsfrihet: Dine forfedres blod Pressefrihet: Dine forfedres svette Religionsfrihet: Dine forfedres tårer Å bo i verdens beste land: Priceless. Utakknemlige drittunge. Fy, har ikke mamma lært deg å ikke snakke stygt til de som er eldre enn deg? Norge er et av de rikeste landene, og det er fint å bo her, men det forandrer ikke på at det er veldig veldig KJEDELIG her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Og det var IKKE 3 år gammelt.. les og lær. Hodet mitt er fullt. Så alt renner ut det andre øret.. Unskyld. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hipp hipp. Hurra! --- *Legge seg* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Legge seg nå. Grattis med dan! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Litt OT, men er det skole i morgen? Natta orker ikke være oppe.. Endret 16. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Litt OT, men er det skole i morgen? Natta orker ikke være oppe.. nei, ikke skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg