Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Bah, kan noen si meg hvorfor alt skal gå til hellvette for tiden?

Først går skjermkortet mitt. Så går karakterene til hellvette (Akkurat fått igjen tentamen), alle skal drive å mase som faen på meg, alle skal drive å få meg til å gjøre ting somd e sier jeg har lvot å gjøre, men aldri ha gjort, den nye buksa krympe som satan i vask, og at dama jeg liker er sammen med en annen.

Jada, takk for at du tar deg tid til meg Gud (Ikke det at du finnes, men anyway..)

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, folk. :)

*Fortelle om skoledagen sin* :wee:

Vel, i dag var det fortsettelse på quizspillet vi lager, med brettet, spørsmålskort og slikt. Gruppen min fikset kort, meg og en kamerat tok pauser og stakk til statoil som vanlig. Ble nogenlunde ferdig etter hvert og bare satt og hadde det sosialt i klasserommet før et par av oss beveget oss ut og kastet en appelsin til hverandre.

Små barn, store gleder. Alt i alt en flott skoledag. Nå er jeg bare sulten og trøtt. Men, vurderer å ta meg fri i morgen, ser ut som om vi bare har to skoletimer, og ultrakjedelig å måtte stå opp ekstra tidlig fordi jegi kke har moped, sånn at jeg kan kjøre med pappa og komme over en halvtime for tidlig på skolen for å være der i 90 minutter.

Yay, sikkert litt langt innlegg, de som gidder, de leser vel. :p

Bra du hadde ein god dag, for min var forferdeleg. :no: Godt å vere heime att, no skal eg kose meg med hw forum og øve til IT tentamen imorgon! Handlar om databasar, blir ein morsoam tentamen! :w00t:

Lenke til kommentar
Bah, kan noen si meg hvorfor alt skal gå til hellvette for tiden?

Først går skjermkortet mitt. Så går karakterene til hellvette (Akkurat fått igjen tentamen), alle skal drive å mase som faen på meg, alle skal drive å få meg til å gjøre ting somd e sier jeg har lvot å gjøre, men aldri ha gjort, den nye buksa krympe som satan i vask, og at dama jeg liker er sammen med en annen.

Jada, takk for at du tar deg tid til meg Gud (Ikke det at du finnes, men anyway..)

*trøste på*

Life sucks, the faster you learn it, the easier to cope with it. (elns) ^^

EDIT: Vash, kjenner til dårlige dager og. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Takk takk fredrik! Vurderer å gjøre som jeg hørte et sted en gang.

Gi faen. Hvis du ikke bryr deg, så kan ikke noe skje deg. (Ikke nøyaktig slik, men dere er sikkert smarte nok til å skjønne hvor jeg vil hen?

EDIT: greit nok at skjermkortet har røket, men det måtte skjed i det jeg endelig får Guild Wars?

EDIT2: MEn nå går jeg og tar meg en hvit toblerone (Skrives det sånn?) og leser i bok nr 7 av Wheel of Time serien.

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Takk takk fredrik! Vurderer å gjøre som jeg hørte et sted en gang.

Gi faen. Hvis du ikke bryr deg, så kan ikke noe skje deg. (Ikke nøyaktig slik, men dere er sikkert smarte nok til å skjønne hvor jeg vil hen?

Gid du deg fan så skjer det forsatt ting med deg..jeg snakker av erfaring.

Har vasket rommet mitt jeg. Stolt. Tror jeg skal være i grotta i kveld->morra jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er så latterlig trøtt. Sov i 1 og en halv time inatt, resten gikk til norskstil. Imorgen skal engelskprosjektet vi har hatt 4 måneder på å skrive leveres inn, og jeg vurderer å begynne snart.

BTW: 9 timer norsk med en kjedelig lærer er grusomt, men jeg fikk 4+ på nynorskprøven, så det gjorde dagen litt bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...