Mato Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det der er ikke et fengsel sant? jo det er sånn di ser ut stikker og legger meg , må jo ikke være sene til siste dag på jobben Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Huff, man skal jo ikke barbere seg under armene, er jo bare teit. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det der er ikke et fengsel sant? jo det er sånn di ser ut hehe.. Bare lurte om de bodde meget langt på bondeland Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det der er ikke et fengsel sant? jo det er sånn di ser ut hehe.. Bare lurte om de bodde meget langt på bondeland Som fredrik sier, tror de har pøbel fegslet i "cowboy land" Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvor ble alt livet av? Var jo mange folk her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er fortsatt her! Eller, jeg prøvde å legge meg da typen la seg. Men lå ca en time i senga og kjeda meg før jeg stod opp igjen.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 I'm superwoman! Eller bare ikke, var visst bare meg her nå. Jeg skremte bort de andre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Woooheeeey! Jeg er her. Du er over alt du! jaja hva skjer? mmmmEsso... Minner meg om ØB og Audun - Hva skjer? sangen... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er også her... Skulle egentlig ikke, men røret til eksospotta knakk av på i drammen, så da snudde vi Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er også her... Skulle egentlig ikke, men røret til eksospotta knakk av på i drammen, så da snudde vi Den er lei. Har opplevd det samme at det er noe galt med bilen og så må vi snu. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er også her... Skulle egentlig ikke, men røret til eksospotta knakk av på i drammen, så da snudde vi Den er lei. Har opplevd det samme at det er noe galt med bilen og så må vi snu. Duh, Russebilen overlevde Sverigetur. Begynte å ryke å brenne halvveis men det stoppa da ikke oss.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Huff, man skal jo ikke barbere seg under armene, er jo bare teit. Jupp, la det gro, det er kult! ikke noe som er så sexy som en lodden armkrok. gjelder begge kjønn. ohyeah. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg er også her... Skulle egentlig ikke, men røret til eksospotta knakk av på i drammen, så da snudde vi Den er lei. Har opplevd det samme at det er noe galt med bilen og så må vi snu. Duh, Russebilen overlevde Sverigetur. Begynte å ryke å brenne halvveis men det stoppa da ikke oss.. Men det var jo den eneste bilen vi hadde da. Men vi kjørte til Voss(nærmeste bilsenter var der) og kjøpte en ny. Dro hjem med den gamle, reiste videre i den nye. edit: Glemte at campingvogna vi hadde med, var bremsene eller noe på hjulet herpa. Så den kunne vi ikke ha med videre. Endret 19. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 haha , mamma trodde ikke underdrive var et "ekte" ord Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vi kunne jo alltids fortsatt med bilen, men jeg vill ikke bli sett på som råner. Mye jeg kan tåle, men det er grenser! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bare sånn i tilfelle ikke alle har fått med seg denne http://www.big-boys.com/articles/disco.html Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bare sånn i tilfelle ikke alle har fått med seg denne http://www.big-boys.com/articles/disco.html Haha! Nice one! :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bare sånn i tilfelle ikke alle har fått med seg denne http://www.big-boys.com/articles/disco.html Hehe... Skal si at hun ble sjokkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg