Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fælt så tynne alle dere er da! Skjerp dere  :mrgreen:

Hvor mye veier du da (i forhold til høyden)?

 

180, 85 kg

 

Tenkte jeg skal ned til ca 80 etterhvert.

Din BMI er 26,2

 

Din BMI ligger i overkant av det som regnes som normalvekt for din høyde. Hvis du har trent mye og har mye muskler i kroppen kan dette forklare saken, men det kan også bety at du har lagt ned mer fett i kroppen enn godt er. Vektklubben «Litt lettere» hjelper deg ned i vekt gjennom fokus på sunn mat i riktige mengder og fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar

Jeg er 60-65 kg og 185.

 

Prøver og legge på meg mer fett.

Esso er din venn

Det hjelper faen ikke!

 

184 og 60kg her. WTH. :\

Litt sen quote men...

Er helt enig. Merkelig at man skal bli sånn tynn. Men den tøffe BMI-kalkulatoren sa at jeg hadde 20 BMI. Så da skal jeg ikke klage. Men har en mistanke om at det skyldes tungt skjellett eller no.

Kanskje de megaheftige benmusklene mine... :p

Lenke til kommentar
Er helt enig. Merkelig at man skal bli sånn tynn. Men den tøffe BMI-kalkulatoren sa at jeg hadde 20 BMI. Så da skal jeg ikke klage. Men har en mistanke om at det skyldes tungt skjellett eller no.

Kanskje de megaheftige benmusklene mine... :p

Alle får jo mehaheftige menmuskler av å sitte halve dagen på ett forum. :tease:

Lenke til kommentar
Rune F:

Så lenge jeg ikke selv føler jeg er overvektig så driter jeg sterkt i den der altså. Du vet, vi sterke kara har litt muskler :whistle:

Du føler deg ikke overvektig, og derfor vil du gå ned 5 kg? :p

Men jeg vet om flere med sånn ca lik høyde og vekt, som ikke er overvektige men normale. Det har jo mye å si med benbygningen også. Har du en spinkel benbygning så har du noen kilo til overs iforhold til en litt kraftigere en.

Lenke til kommentar
Vedder på at 95% av dere ikke kommer til og ha noe problemer med og legge på dere når dere bare runder en 20-25år.

har ingen problemer med og holde kiloene ned , jeg gjør ikke no aktivt , lever på takaway og kjøre buss på jobb , med medfølgende rabatter på 7/11 :p

Lenke til kommentar
Sant nok, sant nok. Skjønner jo hvorfor hun synes ketchez er hått, liksom. Hvem vil vel ikke ri en 15 år gammel unghingst av en skinke, hvem drømmer vel ikke om å penetrere en slik finjustert liten stuss, hvem fantaserer vel ikke om å kunne kalle ketchez for hurpa si mens man sakte men sikkert drar ham etter hans halvlange, velfriserte frisyre mot sine nedre regioner? Bjeff.

Fikk ikke med meg den før nå.

 

 

Glad i deg også, HalTan :love:

Lenke til kommentar
Så lol, slik har jeg gjort i flere år :!:
- Håret er der for en spesiell grunn: For å la luften sirkulere fritt og holde deg kald, påpeker Dane.

 

Ja, dette vet vel alle som har lest artikkelen om han som barberte seg i ræva. :p

Kanskje Beckham prøver ut det også... :ermm:

Av erfaring, du svetter hvis du barberer ræva. Ser lite digg ut med en svett flekk i buksa akkurat der. Enda værre er det hvis du skulle klare å kutte deg :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...