sofarot Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Slanker meg bare "forsiktig". Jaja, bare sier det jeg. Endte med noe voldsomt styr for meg vertfall. Lege, helsesøster osv som ville ha meg til psykolog. Mamma og pappa klikka, de satt og SÅ på mens jeg spiste, sånn at de var sikre på det. Men men Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Legen min mener jo jeg har bulimi, men det er helt galt. Vi har for øyeblikket ingen psykolog, heldigvis.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 I ditt tilfelle så kalles det valpefett Joachim. Vurdér heller litt vekttrening enn å slanke deg. hvorfor ikke løpe litt? =/ Du mister ikke kiloene sånn drastisk, også slipper du å gå opp i vekt når du vil ned Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Legen min mener jo jeg har bulimi, men det er helt galt. Vi har for øyeblikket ingen psykolog, heldigvis.. Bare pass deg, Joachim. Viss noen sier det til meg, ikke avvis det...men heller tenk over det og vurder det. Legen mente at jeg hadde spiseforstyrrelser, men har det egentlig helt fint nå. Ikke vær naiv. Det kan være vanskelig og komme seg utav slikt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg tviler egentlig på at Joachim har noe grunnlag for å slanke seg.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Endte med noe voldsomt styr for meg vertfall. Lege, helsesøster osv som ville ha meg til psykolog. Mamma og pappa klikka, de satt og SÅ på mens jeg spiste, sånn at de var sikre på det. Men men Bra familien din bryr seg da! Kjeder meg så sinnsykt at jeg faktisk sitter og ser på VG-lista topp20 på VGnett :S Huff... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Kjeder meg så sinnsykt at jeg faktisk sitter og ser på VG-lista topp20 på VGnett :S Huff... Haha.. samme her Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Endte med noe voldsomt styr for meg vertfall. Lege, helsesøster osv som ville ha meg til psykolog. Mamma og pappa klikka, de satt og SÅ på mens jeg spiste, sånn at de var sikre på det. Men men Bra familien din bryr seg da! Er jo takknemlig for det i ettertid da...men, akkurat da når dette hendte var jeg mega tett i pappen og avviste og fortrengte det de sa. Spis 4 måltid til dagen, lette måltid. Holdt deg i aktivitet, gå raske turer. Holder du forbrenningen oppe legger du ikke unormalt mye på deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hahaha! Jeg fikk det til å bli: hold deg unda aktivitet! :!: Klarte ikke helt å koble det!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 I ditt tilfelle så kalles det valpefett Joachim. Vurdér heller litt vekttrening enn å slanke deg. hvorfor ikke løpe litt? =/ Du mister ikke kiloene sånn drastisk, også slipper du å gå opp i vekt når du vil ned Jeg jogger minst annenhver dag. Legen sier mye rart. Men en BMI på 18 er jo overhodet ikke skadelig, og får jeg bare vekk litt av maven er jeg fornøyd. Mamma skulle helst fete meg opp den første måneden etter at legen sa jeg var bulemiker. (mai) Men hun skjønner hun også, tror jeg, at legen overdrev ganske godt. Spiser to til tre måltider om dagen, mer enn nok. Prøver å holde caloriinntaket på 1800-2000 hvis jeg gidder å telle. Stort sett bare overslag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Kjeder meg så sinnsykt at jeg faktisk sitter og ser på VG-lista topp20 på VGnett :S Huff... Haha.. samme her Hey, jeg også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 BMI på 18? da må magen hans være veldig stor.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 svamp: http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/torefjellet.html Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 ingen som ble imponert når eg hadde kjøpt nytt kamera Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 BMI på 18? da må magen hans være veldig stor.. Husker ikke helt, mulig det var 18,5 eller 19. Veier 58 kilo, 183 høy. Har LITT mave, men ingen ølmave. merker jo at jogging og hyppig tennisspilling hjelper godt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Er du 1,83!? Like høy som meg jo Men 58 er ikke mye nei. Apropo BMI; Vi lærte om det i mattetimen. En av gutta sa noe alá: - Tenk å ha en BMI på over 30 a! Da er du svær ass! Mattelærern svarer at han har en BMI på over 35 :!: Hihihi. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Apropo BMI; Vi lærte om det i mattetimen. En av gutta sa noe alá:- Tenk å ha en BMI på over 30 a! Da er du svær ass! Mattelærern svarer at han har en BMI på over 35 :!: Hihihi. Eid. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Husker ikke helt, mulig det var 18,5 eller 19. Veier 58 kilo, 183 høy. Jeg er 176 cm og veier 82kg. Legg på deg gutt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg er ca 1,83 ja. Spesielt?! Det høres kanskej lite ut, men jeg er ikke spesielt tynn heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg