Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legen min mener jo jeg har bulimi, men det er helt galt. Vi har for øyeblikket ingen psykolog, heldigvis..

Bare pass deg, Joachim. Viss noen sier det til meg, ikke avvis det...men heller tenk over det og vurder det. Legen mente at jeg hadde spiseforstyrrelser, men har det egentlig helt fint nå.

 

 

Ikke vær naiv. Det kan være vanskelig og komme seg utav slikt.

Lenke til kommentar

 

Endte med noe voldsomt styr for meg vertfall. Lege, helsesøster osv som ville ha meg til psykolog. Mamma og pappa klikka, de satt og SÅ på mens jeg spiste, sånn at de var sikre på det.

 

 

Men men :)

Bra familien din bryr seg da! :)

 

Kjeder meg så sinnsykt at jeg faktisk sitter og ser på VG-lista topp20 på VGnett :S Huff...

Lenke til kommentar

 

Endte med noe voldsomt styr for meg vertfall. Lege, helsesøster osv som ville ha meg til psykolog. Mamma og pappa klikka, de satt og SÅ på mens jeg spiste, sånn at de var sikre på det.

 

 

Men men :)

Bra familien din bryr seg da! :)

 

Er jo takknemlig for det i ettertid da...men, akkurat da når dette hendte var jeg mega tett i pappen og avviste og fortrengte det de sa.

 

Spis 4 måltid til dagen, lette måltid. Holdt deg i aktivitet, gå raske turer. Holder du forbrenningen oppe legger du ikke unormalt mye på deg.

Lenke til kommentar
I ditt tilfelle så kalles det valpefett Joachim. Vurdér heller litt vekttrening enn å slanke deg.

hvorfor ikke løpe litt? =/

Du mister ikke kiloene sånn drastisk, også slipper du å gå opp i vekt når du vil ned :p

Jeg jogger minst annenhver dag. :)

 

Legen sier mye rart. Men en BMI på 18 er jo overhodet ikke skadelig, og får jeg bare vekk litt av maven er jeg fornøyd.

 

Mamma skulle helst fete meg opp den første måneden etter at legen sa jeg var bulemiker. (mai) Men hun skjønner hun også, tror jeg, at legen overdrev ganske godt.

 

Spiser to til tre måltider om dagen, mer enn nok. Prøver å holde caloriinntaket på 1800-2000 hvis jeg gidder å telle. Stort sett bare overslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...