Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

robB! Fjellet ditt var en skikkelig nøtt :D

 

Redigerer inn et bilde snart siden jeg ikke fant det direkte.

 

EDIT: Kart med tre ringer rundt mulige topper... Bare tipper det er deromkring siden det het Tordalen rett ved.

post-63-1121791805_thumb.jpg

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Jeg brukte noen slankepiller en gang, som senket forbrenningen. Ble bare tull, ikke tror jeg de virket heller.

Å ta slankepiller som senker forbrenningen er som å stikke hull i gummibåten for å holde seg flytende.

Prøvde bare i tre uker liksom, to kilo vekttap med noe mavesmerter. Tror de var billige og var utstilt på walgreens...

Lenke til kommentar

-skryte post-

 

har akkurat kommet inn døre ( 10 min siden :p ) vært og handlet på elkjøp , så nå er det dvkamera i hus :D lure på om eg skal lage en liten privat film :mrgreen:

 

måtte jo og seff ha firewire kort og et redigeringsprogramm

 

føles godt og lette 8k ut av lommeboka :yes:

 

EDIT: ofline for og montere firewire :dribble:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Nå...er jeg sinna!

 

En kamerat av meg har kjøpt båt, men hadde ikke råd til bensin. ( :roll: )

 

Så, i går når vi skulle på fest, kjøpte jeg hauger og lass av bensin. Slik at vi hadde endel bensin, siden vi skulle ut i dag også... Så, idag når jeg snakker med han (Han bor ett stykke unna) sa han at han ikke skulle ut og kjøre. Nei nei...Greit det, tenkte jeg.

 

Men, nå når jeg nettop får høre at han har vært her, hvor jeg bor i dag, blir jeg sint! Pokker meg jeg som har betalt den bensinen...og han som ikke skulle ut med den båten idag! Vi som skulle ut, og stå på vannski og sånnt i mårra!

 

I'm pissed...kanskje på ett dårlig grunnlag, men å bli lurt og nærmest tvingt til og kjøpe mer bensin i mårra igjen, gjør meg sint!

 

BLæææærh! For en mega dritt kveld!

Lenke til kommentar
Nå...er jeg sinna!

 

En kamerat av meg har kjøpt båt, men hadde ikke råd til bensin. ( :roll: )

 

Så, i går når vi skulle på fest, kjøpte jeg hauger og lass av bensin. Slik at vi hadde endel bensin, siden vi skulle ut i dag også... Så, idag når jeg snakker med han (Han bor ett stykke unna) sa han at han ikke skulle ut og kjøre. Nei nei...Greit det, tenkte jeg.

 

Men, nå når jeg nettop får høre at han har vært her, hvor jeg bor i dag, blir jeg sint! Pokker meg jeg som har betalt den bensinen...og han som ikke skulle ut med den båten idag! Vi som skulle ut, og stå på vannski og sånnt i mårra!

 

I'm pissed...kanskje på ett dårlig grunnlag, men å bli lurt og nærmest tvingt til og kjøpe mer bensin i mårra igjen, gjør meg sint!

 

BLæææærh! For en mega dritt kveld!

haha!

Nice!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...