bortevekk Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Jøss, her var det "livåt" Har det så bra med meg selv nå. Var på jobb i dag, fikk kjeft av en svenske fordi jeg ikke hadde svenske penger å gi tilbake til han! Svarte at da måtte han nesten stikke på cafe i Sverige i stede Hele køen bak ham begynte å fnise. tihi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis han fikk det tilbake i norske verdifulle kroner skulle han bare vært fornøyd, dumme svenske. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har lagd et LiteStep-tema! Tilbe meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Det er et slit å være sunn!Durt er det også.. Men verdt det! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 I hvilken grad det er verdt det kan sikkert diskuteres. Det kommer nok veldig an på hva slags kropp du har, hvor lett du "eser" osv. Holder meg unna alle slags sunnhetsgreier, og spiser akuratt det jeg vil. Billig greit. Allikevel er jeg nok smalere enn idealet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Finnes det slankeprodukter eller andre sunne greier, så kjøper jeg jo naturligvis det. Prisen på sånt har ikke så mye å si, synes jeg... Det er jo uansett ikke snakk om de store summene... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp! Det er jo ikke akkurat skadelig å få i seg mindre caloirer... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Dumme Morfar! Ringer midt i en skikkelig kul Simpsons episode med Bill gates og greier. Så stiller han masse teite spørsmål, selvom jeg vet han egentlig bare skal snakke med muttern. Derfor missa jeg hele sluttpoenget i Simpsons. Skikkelig teit. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp! Tar nok den naturlige veien ja. Hmm bruttern kommer og skal låne bilen min ned til Skien i neste uke.. Da kan jeg gå dit jeg skal vettu.. Bra for helsa.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp! Noen "slankeprodukter" er _meget_ effektive. Ref. Sara Goldfarb Husk, lilla om morgenen, blå til middag, oransje om kvelden og grønn om natta Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, for slankeprodukter er jo enormt effektive i lengden! To tomler opp! Tar nok den naturlige veien ja. Hmm bruttern kommer og skal låne bilen min ned til Skien i neste uke.. Da kan jeg gå dit jeg skal vettu.. Bra for helsa.. Skien? Skal han her og gjøre da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg brukte noen slankepiller en gang, som senket forbrenningen. Ble bare tull, ikke tror jeg de virket heller. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Skien? Skal han her og gjøre da? Vetta rakkern jeg. han og noen kamerater bare. Var visstnok greit å ha en bil med litt lyd i. En av de som har et hus nedi der eller noe. Vet ikke jeg. Vil du ha besøk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Skien? Skal han her og gjøre da? Vetta rakkern jeg. han og noen kamerater bare. Var visstnok greit å ha en bil med litt lyd i. En av de som har et hus nedi der eller noe. Vet ikke jeg. Vil du ha besøk? Av broren din? Nææææh. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 1. Regnvær suger hest. 2. Grettne gamle damer suger ku. 3. Grettne gamle damer som skal kjøpe alt som står utendørs, når det regner er enda værre! Våt som ei katte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 dette er jo bare helt latterlig: link 15års fengsel liksom. ser ikke for meg at den 14åringen var så fryktelig motvillig og vil lide av varige men! han må jo ha vert den lykkeligste i hele klassen eg hadde i vertfall vert det Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Regn er ikke gøy nei. *Spille GTA SA* Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Æsj! Den der Pringles'en med sånn dere Texas BBQ greie smaker fantastisk dårlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg brukte noen slankepiller en gang, som senket forbrenningen. Ble bare tull, ikke tror jeg de virket heller. senke forbrenninga er vel ikke det smarteste man gjør hvis man skal slanke seg... edit: pringels BBQ er godt, slik som alt annet med BBQ smak. sånn er det bare. Endret 19. juli 2005 av someday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg