Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun pratet ikke om deg fredrik, hvem vil vel ikke se deg naken? :love:

hvem har ikke det ??

eller var det noen andre det sirkulerte naken bilder av ?? går litt i surr av og til :p

skal btw prøve meg på muliquoting nå for og ungå så mange poster som både fredrikb og b|real maser så mye om :f

Fy søren som dere poster da. Ahh, det ble litt mer enn 2 øl i kveld.. Jeg husker ikke hva jeg gjorde fra kl. 18-22..

Anyways.. Ketchez; Skal prøve å forklare alle jenter det med utroskap.

Og, jeg tror jeg kanskje har funnet en fyr som jeg kan ha et veldig seriøst forhold med =/

Ja, hva har skjedd ellers?

Edit: LarsP var ikke helt fornøyd

en liten hobby alkis her eller , ikke helt bra og ikke huske ting , spess så tilig på kvelden :p

4 Red Bull på 2 timer... Er det bra for kroppen egentlig? tongue.gif

ikke no spesielt verre en 5-6 kopper kaffe og det vet jo alle at er sunt for kroppen :D

Oi oi. Ble nesten action idag og greier. Var på verkstedet til kompisen idag og gjorde noen finishing touch's og da han kjørte meg hjem var det en gjeng med ungdommer som sto i veien og køddet seg. Sto der en stund men jævlene gadde ikke å¨flytte seg så vi kunne kjøre så eg åpner vinduet irritert og skriker at de skal komme seg til helvete ut av veien og da kommer en av de jævlene bort og sparker til bilen......da brøt helvete løs. Eg hopper naturligvis ut av bilen og går rett i trynet på idioten og skriker ka faen han driver med og da smeller han til meg.... icon_mrgreen.gif noe han ikke skulle ha gjort for i det han gjorde det så så hunden det fra bilen og eg løp jo bare ut og gleme å lukke. Steike det var nære for kompisen sto like ved døren og klarte akkurat å ta hundens bånd i det santoz hopper mot fyren men ble stoppet av båndet. Samtidig som eg hadde fått slaget reagerte jo eg med å fyke fyren rett ned. Alt det skjedde samtidig og meget fort. Steike eg var forbanne men siden eg merket at hunden var krakilsk så gikk eg vekk for å få han inn i bilen og da beinet de avgårde. Anyways vi kjørte etter de mens vi ringte politiet for å anmelde siden de faktisk hadde sparket bilen OG angrepet oss. Politiet kom men de fant ikke jævlene.

De jævlene var tydeligvis høy på noke. Kjenner adrenalinet pumpe i det eg skriver og gjenopplever hendelsen. Hadde det ikke vært for hunden. devil.gif Hunden reddet de faktisk. icon2.gif

du skulle jo bare latt hunden tatt seg et par store jafs :D

sånne folk trenger masse bank

Eg kunne ikke pga hunden. Var opptatt med å få han i bilen og roe han ned. Han har aldri i sitt liv agressjon mot mennesker før og slikt har eg holdt det men nå var det altså i en truende situasjon og da måtte eg bare roe meg ned og liksom vise han at det bare var "tull" og sånt. Det rare er at eg og kompiser pleier å kødde og småslåss på gøy uten at han har reagert på noen slags måter enn bare logre og prøve å leke med oss men nå viste han rett og slett at det var alvor. Håper han aldri reagerer på den måten igjen. Han ville jo bare beskytte meg men det trenger eg han ikke til.

hunden ser nokk forskeld på lekeslossing og det at du faktisk ble ordentlig sint , og siden du er leder i flokken så er det jo en selvfølge at den reagerer og skal være med og beskytte og forsvare flokkens vell og være ,

Sitter å ser Saw nå. Spooky shit. ermm.gif

er jo en konge film , btw det blir verre , sage av seg foten er ikke no :p

multquting FTW :D er alle happy nå , dette tok sykt mye lengere tid en og bare poste på nytt for hvergang :p

nå skal eg snart på jobb i 2 timer , så er det pause til 12 , og så skal eg jobbe til 17 ( tror eg . dritt med delte skift

Lenke til kommentar
Takk, Eline! :D

Nå er du med på å redde verden fra undergrunnen.

I'm Superwoman! Eline to the rescue! :D

Yes, i dag drar jeg på ferie! Jeg, min bestevenninne og 2 gutter drar til Sverige! :D Jeg gleder meg, men jeg får ikke badet da :( Eneste bakdel. Så jeg tror det blir bare soling på meg. Hvis jeg ikke snakker med deg før jeg drar, Fredrik, så send meg melding eller noe slikt når du våkner :)

Ketchez: Du er hot, altfor hot. ( :love: )

Og hvis du er innom, Steffy: I heart you.

Lenke til kommentar

Sant nok, sant nok. Skjønner jo hvorfor hun synes ketchez er hått, liksom. Hvem vil vel ikke ri en 15 år gammel unghingst av en skinke, hvem drømmer vel ikke om å penetrere en slik finjustert liten stuss, hvem fantaserer vel ikke om å kunne kalle ketchez for hurpa si mens man sakte men sikkert drar ham etter hans halvlange, velfriserte frisyre mot sine nedre regioner? Bjeff.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...