Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grundig: Synes Spania er kjedelig, jeg. Men god tur, and have fun.  :)

Saint Kitts er heilt klart den idèelle øya viss du vil ha billig alkohol (~ 30NOK for ei heilflaske rom), mykje uteliv og en slapp og varm tilværelse.

Ulempa er at det tek omtrent 25 timer kvar veg fra Gardermoen.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Oi oi. Ble nesten action idag og greier. Var på verkstedet til kompisen idag og gjorde noen finishing touch's og da han kjørte meg hjem var det en gjeng med ungdommer som sto i veien og køddet seg. Sto der en stund men jævlene gadde ikke å¨flytte seg så vi kunne kjøre så eg åpner vinduet irritert og skriker at de skal komme seg til helvete ut av veien og da kommer en av de jævlene bort og sparker til bilen......da brøt helvete løs. Eg hopper naturligvis ut av bilen og går rett i trynet på idioten og skriker ka faen han driver med og da smeller han til meg.... :mrgreen: noe han ikke skulle ha gjort for i det han gjorde det så så hunden det fra bilen og eg løp jo bare ut og gleme å lukke. Steike det var nære for kompisen sto like ved døren og klarte akkurat å ta hundens bånd i det santoz hopper mot fyren men ble stoppet av båndet. Samtidig som eg hadde fått slaget reagerte jo eg med å fyke fyren rett ned. Alt det skjedde samtidig og meget fort. Steike eg var forbanne men siden eg merket at hunden var krakilsk så gikk eg vekk for å få han inn i bilen og da beinet de avgårde. Anyways vi kjørte etter de mens vi ringte politiet for å anmelde siden de faktisk hadde sparket bilen OG angrepet oss. Politiet kom men de fant ikke jævlene.

De jævlene var tydeligvis høy på noke. Kjenner adrenalinet pumpe i det eg skriver og gjenopplever hendelsen. Hadde det ikke vært for hunden. :devil: Hunden reddet de faktisk. :hrm:

Lenke til kommentar
[quote name=svamp' date='19/07/

Men har du to webcams i huset da?

Grundig: Ja, på Shell har de de største agurkene *Håpe at Volcov leser*[/quote]

Hmm, trenger bare en vettu. ;)

Forandring i planene. Umm, de har... ferske wienerbrød.. på Shell.. og jeg... umm... MÅ smake!! Ja! *kremt*

NP: The Doors - Tell All the People :mrgreen:

Edit: Quote er for pyser.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Eg kunne ikke pga hunden. Var opptatt med å få han i bilen og roe han ned. Han har aldri i sitt liv agressjon mot mennesker før og slikt har eg holdt det men nå var det altså i en truende situasjon og da måtte eg bare roe meg ned og liksom vise han at det bare var "tull" og sånt. Det rare er at eg og kompiser pleier å kødde og småslåss på gøy uten at han har reagert på noen slags måter enn bare logre og prøve å leke med oss men nå viste han rett og slett at det var alvor. Håper han aldri reagerer på den måten igjen. Han ville jo bare beskytte meg men det trenger eg han ikke til.

Lenke til kommentar
Eg kunne ikke pga hunden. Var opptatt med å få han i bilen og roe han ned. Han har aldri i sitt liv agressjon mot mennesker før og slikt har eg holdt det men nå var det altså i en truende situasjon og da måtte eg bare roe meg ned og liksom vise han at det bare var "tull" og sånt. Det rare er at eg og kompiser pleier å kødde og småslåss på gøy uten at han har reagert på noen slags måter enn bare logre og prøve å leke med oss men nå viste han rett og slett at det var alvor. Håper han aldri reagerer på den måten igjen. Han ville jo bare beskytte meg men det trenger eg han ikke til.

Er det ikke sånn at hunder reagerer etter stoffer som vi mennesker skiller ut? For eksempel at de kan bli aggressive mot folk som er redde for hunder.

Kanskje den merket at du var redd/sint, og reagerte instinktivt siden du sikkert er leder i "flokken" hans?

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at hunder reagerer etter stoffer som vi mennesker skiller ut? For eksempel at de kan bli aggressive mot folk som er redde for hunder.

Kanskje den merket at du var redd/sint, og reagerte instinktivt siden du sikkert er leder i "flokken" hans?

Jo det er noe i det men eg har jo aldri opplevd det før med noen hund. Var litt rart men eg liker at han skal reagere slik men det er vel ikke noe eg kan gjøre med det. Er vel bare å være rolig hvis han er med meg og noe sykt som det der skjer igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Requiem for a Dream i dag, på Playcom i Bergen. 99 kroner, sparte 100 kroner i forhold til hva jeg hadde måttet ut med her jeg bor.. De brukte jeg på Dolly :D

SnowDOG_: Hunden til en slektning (elghund) har jeg merket det veldig godt på. Vi var i et besøk hos han med hunden, og han hadde en gjest som var livredd for hunder. Gjesten kom ut av bilen sin, og hunden sluttet å logre og fulgte etter han som var redd rundt bilen. Jeg kan lite om hunder, men det er vel et lite tegn på at hunden merker noe i alle fall.

Nå blir det lyst her, og jeg er redd for å ødelegge døgnrytmen.

God natt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...