Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Brb , mat Second that. Nå skal jeg koke pølser. Jæ læv sunt for tida, ikke led meg inn i fristelse. god natt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Brb , mat Second that. Nå skal jeg koke pølser. Jæ læv sunt for tida, ikke led meg inn i fristelse. god natt Ostepølse. Varm ostepølse. Varm ostepølse fra Esso. Varm ostepølse fra Esso med ketchup, sennep og løk. Varm ostepølse fra Esso med ketchup, sennep og løk, og en 0,5 Cola. Alt dette, bare en kort kjøretur unna! Go for it, Ø.B.! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Open Water er den største drittfilmen eg nokon sinne har sett. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Brb , mat Second that. Nå skal jeg koke pølser. Jæ læv sunt for tida, ikke led meg inn i fristelse. god natt *Gnafse på pølse med ketchez (HEHELOL) og hotdog-dressing* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skal på jobb klokken 0600 uansett, søvn er tydeligvis ikke aktuelt nå. *døgne* *vurderer å lage seg brownies* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Brb , mat Second that. Nå skal jeg koke pølser. Jæ læv sunt for tida, ikke led meg inn i fristelse. god natt Ostepølse. Varm ostepølse. Varm ostepølse fra Esso. Varm ostepølse fra Esso med ketchup, sennep og løk. Varm ostepølse fra Esso med ketchup, sennep og løk, og en 0,5 Cola. Alt dette, bare en kort kjøretur unna! Go for it, Ø.B.! Hvor bor du? Du skal så få juling Endret 19. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Litt lenger borte enn Esso... 7-8 timer kjøring, Sogn og Fjordane --- Creative Mediasource Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 4 Red Bull på 2 timer... Er det bra for kroppen egentlig? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 4 Red Bull på 2 timer... Er det bra for kroppen egentlig? Kjempe. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Da sier jeg takk for meg. Sengen neste! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Legger meg jeg og. Godnatt folkens Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vil ha webcamsex? Du får melkesjokolade, snus eller kontantkort. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Noen som vil ha webcamsex? Du får melkesjokolade, snus eller kontantkort. Er det agurker og nugatti involvert? Edit: *Vente på "JEG"-post fra Fredrik * Endret 19. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vil ha webcamsex? Du får melkesjokolade, snus eller kontantkort. Er det agurker og nugatti involvert? Edit: *Vente på "JEG"-post fra Fredrik * Tja, lenge siden sist, så greit. Stikker du innom Esso på veien? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Esso er for pingler. Shell er sakene! Nå skal jeg straks dra til Gardermoen. Skal til Spain i two weeks! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Eitt av problema med å bo avsides er at det ikkje finns ein einaste bensinstasjon i nærheita. Det er heller dumt når snusbeholdninga begynner å bli lita, så eg tek i mot tilbudet ditt, Volcov. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vil ha webcamsex? Du får melkesjokolade, snus eller kontantkort. You can call me Susan if it makes you happy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Esso er for pingler. Shell er sakene! Nå skal jeg straks dra til Gardermoen. Skal til Spain i two weeks! Esso er nærmest. Nå vet jeg ikke om herren har prøvd å gå lenge med babyolje mellom skinkene, men det blir kaldt. Derfor tar man den nærmeste bensinstasjonen. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skulle ikke du legge deg, Ø.B? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som vil ha webcamsex? Du får melkesjokolade, snus eller kontantkort. Er det agurker og nugatti involvert? Edit: *Vente på "JEG"-post fra Fredrik * Tja, lenge siden sist, så greit. Stikker du innom Esso på veien? Men har du to webcams i huset da? Grundig: Ja, på Shell har de de største agurkene *Håpe at Volcov leser* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg