Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men. Nei for all del, det er nok 5-6 stk her inne som setter pris på det. Seriøst, for meg må folk sitte nakne om de vil. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er masse brun på nakken, men videre nedover ryggen og mage/bryst er det ganske hvitt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men. Nei for all del, det er nok 5-6 stk her inne som setter pris på det. Seriøst, for meg må folk sitte nakne om de vil. Takk. Men, jeg er heller ingen fan av noe nudist greier heller..folk som kler av seg på cam osv, tar jeg STERK avstand til Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Seriøst, for meg må folk sitte nakne om de vil. Neineinei, det er definitivt noen vi IKKE vil se nakne. EDIT: Svett nerdepung er ikke p0rn. Endret 18. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Neineinei, det er definitivt noen vi IKKE vil se nakne. Den der er forbeholdt gutta. For dere jenter, er det fritt fram! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er masse brun på nakken, men videre nedover ryggen og mage/bryst er det ganske hvitt Bruk krem!!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Neineinei, det er definitivt noen vi IKKE vil se nakne. Den der er forbeholdt gutta. For dere jenter, er det fritt fram! Vet om MAAANGE jenter jeg helst ikke vil se nakne... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men. Nei for all del, det er nok 5-6 stk her inne som setter pris på det. Seriøst, for meg må folk sitte nakne om de vil. Takk. Men, jeg er heller ingen fan av noe nudist greier heller..folk som kler av seg på cam osv, tar jeg STERK avstand til RPP min venn.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er masse brun på nakken, men videre nedover ryggen og mage/bryst er det ganske hvitt Bruk krem!!! Det er for pingler Nei faktum er at jeg har glemt krem de gangene jeg har solt meg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men. Nei for all del, det er nok 5-6 stk her inne som setter pris på det. Seriøst, for meg må folk sitte nakne om de vil. Takk. Men, jeg er heller ingen fan av noe nudist greier heller..folk som kler av seg på cam osv, tar jeg STERK avstand til RPP min venn.. Kekek. Sant. Kewlt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 RPP min venn.. Hehe...tror vi tar det på sikt, når jeg en 60 år gammel kåt gris kanskje..men ikke nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Neineinei, det er definitivt noen vi IKKE vil se nakne. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hun pratet ikke om deg fredrik, hvem vil vel ikke se deg naken? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er masse brun på nakken, men videre nedover ryggen og mage/bryst er det ganske hvitt Bruk krem!!! Det er for pingler Nei faktum er at jeg har glemt krem de gangene jeg har solt meg Tenkte på brunkrem jeg... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Neineinei, det er definitivt noen vi IKKE vil se nakne. Øy! Tekst i innlegg! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 RPP min venn.. Hehe...tror vi tar det på sikt, når jeg en 60 år gammel kåt gris kanskje..men ikke nå Tenkte på bildet av min "nedre" del. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Tenkte på brunkrem jeg... Hum Hum Skal ikke se hva jeg mener om det Da var jeg også i bar overkropp i RPP. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Huff, jeg sliter med ukontrolert "vølming" når jeg spytter ut snusn. Tastaturet er klissvått. :-\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Huff, jeg sliter med ukontrolert "vølming" når jeg spytter ut snusn. Tastaturet er klissvått. :-\ Lickie, lickie, mmmm! Sorry, skal aldri skje igjen, Hylo! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Huff, jeg sliter med ukontrolert "vølming" når jeg spytter ut snusn. Tastaturet er klissvått. :-\ Yummi, goodie, digg. fredrikrb: Jeg håper det, hvis ikke, blir jeg rimelig skuffet over oppførselen din. Endret 18. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg