PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, seff... I dag har det vært sol, og da SOLER man seg... Soler du deg med t-shirt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, seff... I dag har det vært sol, og da SOLER man seg... Soler du deg med t-shirt? Nei, jeg har jobbet og tjent penger, uten t-skjorte på meg. Er ikke jeg tøffere enn toget? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Herregud, hvorfor tar du det så personlig? Jeg har ikke rakket ned på noen, men du føler deg hvis hånliggjort? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Bar overkropp er tøfft. Endret 18. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Var sol når jeg var på jobb idag, men når jeg kom hjem, ble det noe overskyet. Huff sliter med et problem. Har planlagt guttetur til Sverige lenge nå, men ser ut som eneste helga som passer er når fotballaget mitt skal til Altaturneringa, 12-13 August. Har meldt meg på til trener. Hva skal jeg velge? Tur eller turnering? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Herregud, hvorfor tar du det så personlig? Jeg har ikke rakket ned på noen, men du føler deg hvis hånliggjort? Hvis du prater til meg, nei, jeg føler meg ikke hånliggjort. Og hvor har du fått det for deg at jeg tok det personlig? Jeg ga deg en setning der det stod at jeg jobbet uten t-skjorte på. Ikke værre enn det. EDIT: Ikke kall på gud på et forum, plutselig kommer Julenissen. Endret 18. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 @ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? Har nettop vært ute og bada i salt-sjøvann, kom inn, dusja, vente til håret har tørka for så og legge meg. Gidder ikke ta på ei t-skjorta før jeg hopper i senga, liksom... Ok, det får gå for denne gang. Men 98% av dine innlegg i RPP er jo i bar overkropp.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 EDIT: Ikke kall på gud på et forum, plutselig kommer Julenissen. Helvete. Bare fordi du har hetsesertifikat..! Bar underkropp som duger da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Kanskje en liten skap-nudist? ;P edit :ketchez altså. Endret 18. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 EDIT: Ikke kall på gud på et forum, plutselig kommer Julenissen. Helvete. Bare fordi du har hetsesertifikat..! Bar underkropp som duger da Bar underkropp og hetsesertifikat er tøft. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Kanskje "du er hot" har gått til hodet på'n? <(^^<) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Bar underkropp Noen som har postet bilde av det enda? Endret 18. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bogan poserte jo i en lettere frekk stringtruse. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det ble slettet til tross for posting i både RPP og rumpbildeetråden. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Huff, alt man skal gå glipp av Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 @ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? Har nettop vært ute og bada i salt-sjøvann, kom inn, dusja, vente til håret har tørka for så og legge meg. Gidder ikke ta på ei t-skjorta før jeg hopper i senga, liksom... Ok, det får gå for denne gang. Men 98% av dine innlegg i RPP er jo i bar overkropp.. Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis alle skulle fulgt ditt eksempel ketchez, hadde jo hele RPP vært hardcore. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis alle skulle fulgt ditt eksempel ketchez, hadde jo hele RPP vært hardcore. Når jeg står opp om mårra'n, og skal i dusjen...så kan jeg gå opp i bare boxeren. Ser ingen problemer med det. RPP, hardcore? Make it! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 bar overkropp er kult! men jeg har ikke så mye pigmenter har jeg merket, så skal veldig mye til for at jeg blir tanna. det suger, og dermed er ikke bar overkropp like kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg