Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var sol når jeg var på jobb idag, men når jeg kom hjem, ble det noe overskyet. :(

Huff sliter med et problem. Har planlagt guttetur til Sverige lenge nå, men ser ut som eneste helga som passer er når fotballaget mitt skal til Altaturneringa, 12-13 August. Har meldt meg på til trener. Hva skal jeg velge? Tur eller turnering?

Lenke til kommentar
Herregud, hvorfor tar du det så personlig? Jeg har ikke rakket ned på noen, men du føler deg hvis hånliggjort?

Hvis du prater til meg, nei, jeg føler meg ikke hånliggjort.

 

Og hvor har du fått det for deg at jeg tok det personlig? Jeg ga deg en setning der det stod at jeg jobbet uten t-skjorte på. Ikke værre enn det. :)

 

EDIT: Ikke kall på gud på et forum, plutselig kommer Julenissen. :p

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
@ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? :dontgetit:

Har nettop vært ute og bada i salt-sjøvann, kom inn, dusja, vente til håret har tørka for så og legge meg. Gidder ikke ta på ei t-skjorta før jeg hopper i senga, liksom...

Ok, det får gå for denne gang. Men 98% av dine innlegg i RPP er jo i bar overkropp.. ;)

Lenke til kommentar
@ketzhez: Sitter du alltid med bar overkropp foran maskinen om kvelden? :dontgetit:

Har nettop vært ute og bada i salt-sjøvann, kom inn, dusja, vente til håret har tørka for så og legge meg. Gidder ikke ta på ei t-skjorta før jeg hopper i senga, liksom...

Ok, det får gå for denne gang. Men 98% av dine innlegg i RPP er jo i bar overkropp.. ;)

Ser ingen grunn til å kle på meg, før jeg skal legge meg....men men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...