Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hvis vi velger å ikke slå ne på alle mulige utblåsinger så er det for å ha litt takhøyde her. Det er lov å være irritert og gi uttrykk for det. Vi har satt en grense, og når man tråkker over den får man svi. De andre deltakerne i tråden får ikke alltid vite at vi har reagert en gang.

 

Hvilken grense trådde vi over igår? greit noen kranglet, men så ille var det da ikke.

 

Skulle vi slå ned på en hver lille filleting kan jeg garantere deg at det hadde kommet høylytte protester, og folk hadde kalt oss nazimodertorer og verre...

Er jo akkurat det dere gjør til tider. F.eks igår da kunne TWFA sagt ro ned, å slettet noen innlegg muligens en liten warn, Isteden for og straffe alle brukerne som ikke var innblandet i den lille disputt. kollektiv straff hører hjemme i barnehagen.

Da får du ta det opp med han. Jeg kan ikke uttale meg om en sak jeg ikke kjenner, og generelt sett er det lite poeng å diskutere inngrep av moderatorer offentlig. Det ender bare med dask på stumpen :) Slike diskusjoner sklir alltid ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Snopemat" teller ikke når en ser over hvor mye en har spist på en dag. Når jeg tenker meg om, har jeg ikke spist siden frokost jeg heller. Tid og dager er ute av system når en har ferie. :)

 

You go eat girl.

Står og henger over en frityrgryte store deler av dagen, så mat står ikke som førsteprioritering når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...