Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Godt at du svarte på det her, enden. :) Ja, jeg dømmer dere kanskje for tidlig, jeg vet det. Men det er så vanskelig for meg å forstå at ting går så upåaktet hen. At ikke andre enn meg selv reagerer. Det er mange hyggelige brukere her, ikke tvil om det, det er et klart flertall. Jeg har fått masse hjelp her og det er mye artig folk her, derfor vender jeg tilbake. Men det er surt å se at noen forpester stemning. Mulig jeg overdriver, mulig ikke. Det får folk gjøre seg opp en mening om selv. Jeg ønsker bare at folk skal være snille med hverandre og vise gjensidig respekt. Selv om det for noen mennesker er en helt merkelig ting å gjøre. Jeg er kanksje for snill? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at noen synes jeg kan virke arrogant. Jeg vet at noen mener at jeg går for selvsikkert og har hodet for høyt. Men det er meg. Og jeg har ikke tenkt å endre noe på det heller. Det er meg.

 

Men er jo seff leit hvis folk synes jeg virker arrogant eller overlegen. For er det en ting jeg ikke er, så er det det. :)

Alle vet du prøver så mye du klarer å virke arrogant, men det gir jo oss bare en god latter.

Lenke til kommentar
Jeg vet at noen synes jeg kan virke arrogant. Jeg vet at noen mener at jeg går for selvsikkert og har hodet for høyt. Men det er meg. Og jeg har ikke tenkt å endre noe på det heller. Det er meg.

 

Men er jo seff leit hvis folk synes jeg virker arrogant eller overlegen. For er det en ting jeg ikke er, så er det det. :)

Alle vet du prøver så mye du klarer å virke arrogant, men det gir jo oss bare en god latter.

Herregud da, er det blitt noe å oppnå å være arrogant dah?

Lenke til kommentar
Godt at du svarte på det her, enden. :) Ja, jeg dømmer dere kanskje for tidlig, jeg vet det. Men det er så vanskelig for meg å forstå at ting går så upåaktet hen. At ikke andre enn meg selv reagerer. Det er mange hyggelige brukere her, ikke tvil om det, det er et klart flertall. Jeg har fått masse hjelp her og det er mye artig folk her, derfor vender jeg tilbake. Men det er surt å se at noen forpester stemning. Mulig jeg overdriver, mulig ikke. Det får folk gjøre seg opp en mening om selv. Jeg ønsker bare at folk skal være snille med hverandre og vise gjensidig respekt. Selv om det for noen mennesker er en helt merkelig ting å gjøre. Jeg er kanksje for snill? :hmm:

:hmm:

 

For å spørre deg, synes du jeg er en som forpester stemningen?

Lenke til kommentar
Forklaring..

Hvordan dømmes folk på et forum? Jo, etter hvordan de oppfører seg. Hva ligger i ordet oppføre seg på et forum? Jo, hva en skriver og hvordan en skriver.

 

Uansett hva du sier du er, arrogant eller ei, så må vi rette oss etter hva du sier. Og da er det viktig at du velger dine ord med omhu. Med mindre du ikke bryr deg. Noe jeg tror du ikke gjør.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, det er vel mer det at jeg kommer med et lite utbrudd. Jeg blir kanbskje irritert over småting, jeg vet ikke. Har bare inntrykk av at folk her inne er enige i min oppfatning og håper at de som føler for det tar kontakt med moderatorer. Jeg vil vel på en måte si jeg oppforrer til det, ja, hvis folk føler for det. Jeg for min del er så lei av å rette opp i andres rot at jeg ikke gidder. Mulig jeg tar det når jeg kommer hjem fra utlandet. Akkurat nå vil jeg helst bare glede meg til jeg skal til Spania.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte generelt, men tror liksom ikke jeg er sååå arrogant hverken her på forumet eller ute. Men er fullstendig klar over at folk som ikke kjenner meg kan oppfatte meg som både arrogant og overlegen.

Jeg tror du er verre her. Du har et image å ta vare på.

Tror imaget ellers er viktigere enn et image på et forum du...

Lenke til kommentar
Hvis vi velger å ikke slå ne på alle mulige utblåsinger så er det for å ha litt takhøyde her. Det er lov å være irritert og gi uttrykk for det. Vi har satt en grense, og når man tråkker over den får man svi. De andre deltakerne i tråden får ikke alltid vite at vi har reagert en gang.

 

Hvilken grense trådde vi over igår? greit noen kranglet, men så ille var det da ikke.

 

Skulle vi slå ned på en hver lille filleting kan jeg garantere deg at det hadde kommet høylytte protester, og folk hadde kalt oss nazimodertorer og verre...

Er jo akkurat det dere gjør til tider. F.eks igår da kunne TWFA sagt ro ned, å slettet noen innlegg muligens en liten warn, Isteden for og straffe alle brukerne som ikke var innblandet i den lille disputt. kollektiv straff hører hjemme i barnehagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...