Ø.B. Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Fordi denne saken innebærer meg også? *koselittmerpå* Finnes det en mulighet for at du kan holde kjeft? Faen hold kjeft! Var da satans så dritthumør du skal være i da. Edit: Hanne var visst litt i forkjøpet her Endret 18. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Fordi denne saken innebærer meg også? *koselittmerpå* Finnes det en mulighet for at du kan holde kjeft? såså rolig nå klør Neptun_ litt bak øret Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Fordi denne saken innebærer meg også? *koselittmerpå* Finnes det en mulighet for at du kan holde kjeft? Åhhh, glad i deg og. Skal vi gifte oss imorgen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hva faen skal vi med hotell cæsar, når vi har So4 full av dritt? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Gleder meg til TWFA kommer å "straffer" oss Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Excuse me... Ville bare ha mitt første innlegg i SO4 Oi, var visst mitt andre. Endret 18. juli 2005 av Elyas Machera Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 ''The Hercules 3D Prophet 9800 Pro retail box contains a good selection of hardware and software, starting off with a full hardcopy user manual. Hercules also includes a DVI-to-VGA dongle, a composite video cable, an S-Video cable, and a composite-to-S-Video adaptor. On the software side, there is the driver and utility disk (including a Hercules overclocking Tweak program), a PowerDVD CD, and a full retail copy of Rainbow Six 3: Raven Shield. The 3D Prophet 9800 Pro's retail package is very nice, and includes all the basics, along with some nifty extras.'' worship.gif Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Er faktisk litt enig med Neptun_ i mye av det han sier. Er enkelte brukere her som er jævlig arrogante, frekke, hetser også videre. Er utrolig at moderatorer ikke gjør noe med saken. Jeg forstår godt hva du mener, Neptun_! Endret 18. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Er faktisk litt enig med Neptun_ i mye av det han sier. Er enkelte brukere her som er jævlig arrogante, frekke, hetser også videre. Er utrolig at moderatorer ikke gjør noe med saken. Jeg forstår godt hva du mener, Neptun_! Du er nok ikke den eneste som er enig! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Godt å høre, Tonio! Er bare så fordømt kjedelig at de får holde på. Og de har "tilhengere" her inne. Skjønner det bare ikke. Vurderer seriøst å sende moderatorer en melding og faen meg mase. Blir så frustrert. Edit: Og nei, jeg er ingen gullunge sjøl heller, men jeg er ikke halvparten så ille som de verste her inne. Endret 18. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Selv om jeg kanskje kan oppfattes som arrogant, så er jeg jo slettes ikke det... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Nei, JoachimR, og jeg synes ikke det heller. Det er andre her inne som slenger dritt uten at det går upåaktet hen (virker det som). Sikkert fordømt mange som er enig, men ikke tør si noe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Det blir selvfølgelig mye tulling i en slik tråd som dette.. Det eneste jeg er lei av er når folk sier noe også kommer det fra en kar utelukkende kommentarer som "DØ", "brenn" de neste sidene. Men det har ikke vært så gæli i det siste. Endret 18. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Selv om jeg kanskje kan oppfattes som arrogant, så er jeg jo slettes ikke det... Du har bare anderledes meninger enn mange andre på forumet, noe som trengs for en skikkelig diskusjon. Og litt småteit iblandt. Og veldig, veldig slem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Navn. Vi (jeg) vil ha navn! «enkelte brukere» holder ikke.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Ikke så galt i det siste? Nei, mulig det har vært verre før, enig i det. Jeg bare vil uttrykke min mening om saken. Det er egentlig veldig mye riktig i det Neptun_ har sagt om "hetsesertifikat" osv. Det virker som om enkelte her har det. Det gjør stemningen ekkel. Når jeg registrerte meg på det forumet her tok det meg en uke og jeg hadde lokalisert alle de som slenger med leppa. Er veldig lett å se det. Da burde moderatorer som har dette som "jobb" reagere. De sier de skal være seriøse og ha orden. Allikevel er det mange av de samme som ikke gir seg på tørre møkka. Edit: Jo det holder. Jeg gidder ikke sende rundt PM eller skrive her hvem som burde dra til helvete og tilbake igjen *2. Folk må kunne få opp øya, se det selv og få sagt ifra. Jeg er så lei av å påta meg ansvar for alt mulig dritt. Reager folkens, reager! Endret 18. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Selv om jeg kanskje kan oppfattes som arrogant, så er jeg jo slettes ikke det... Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Godt å høre, Tonio! Er bare så fordømt kjedelig at de får holde på. Og de har "tilhengere" her inne. Skjønner det bare ikke. Vurderer seriøst å sende moderatorer en melding og faen meg mase. Blir så frustrert. Edit: Og nei, jeg er ingen gullunge sjøl heller, men jeg er ikke halvparten så ille som de verste her inne. Det hørtes ut som en god ide. Rapporter ting som plager deg og se om moderatorene er enige. Er de ikke det så er det bare sånn ting er, men gi oss i alle fall en mulighet til å få se på saken før du dømmer oss. Hvis vi velger å ikke slå ne på alle mulige utblåsinger så er det for å ha litt takhøyde her. Det er lov å være irritert og gi uttrykk for det. Vi har satt en grense, og når man tråkker over den får man svi. De andre deltakerne i tråden får ikke alltid vite at vi har reagert en gang. Skulle vi slå ned på en hver lille filleting kan jeg garantere deg at det hadde kommet høylytte protester, og folk hadde kalt oss nazimodertorer og verre... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Selv om jeg kanskje kan oppfattes som arrogant, så er jeg jo slettes ikke det... Hvor fikk du det fra? Jeg vet at noen synes jeg kan virke arrogant. Jeg vet at noen mener at jeg går for selvsikkert og har hodet for høyt. Men det er meg. Og jeg har ikke tenkt å endre noe på det heller. Det er meg. Men er jo seff leit hvis folk synes jeg virker arrogant eller overlegen. For er det en ting jeg ikke er, så er det det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg har min samvittighet på det rene iallefall. Men Grundig, folk poster ikke akkurat her for å være direkte ondskapsfulle mot andre personer da.. Gå vel mer på å skjønne\tolke litt forskjellig humor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg