Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet.

Jeg kan ikke svare, for jeg vet ikke hva du prøver å si.

skriver du noe dritt til meg får du det samme tilbake. Jeg tror vi stopper her, slik at moderatorene slipper å slette fire-fem sider med meningsløs krangel.

Vi bryter ingen regler.

 

Jeg snakker ikke om dine svar på ting, men heller hvordan humøret ditt virker å være i hvert fall nå i det siste. Jeg har fått inntrykk av at alt er så teit og dårlig og så videre.

*Hint*, jeg prøver å ikke la det gå ut over andre forumbrukere, men etter tråden i politikk, samfunn og religion eksploderte det, og alle frekke poster siteres og svares med samme skyts, om ikke verre.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar
Forstår. Men, er jo slik at alle ikke vet at brukere på forumet opplevde det. Er mange tråder i PR&S som kan involvere brukere på forumet.

 

Kondolerer.

Men i den spesifikke tråden ble all skyld lagt over på avdøde. Jeg karer ikke å diskutere det, så derfor skal jeg nå stenge meg inn i den voldelige verdenen, også kalt battlefield 1942.

Lenke til kommentar
Ingen som har lyst til å svare meg på spørsmålet mitt da? :)

 

Det lover forresten ikke godt at 20-tommern min er skarpere i 1280*102 enn 19-tommern jeg nettopp testet...

''The Hercules 3D Prophet 9800 Pro retail box contains a good selection of hardware and software, starting off with a full hardcopy user manual. Hercules also includes a DVI-to-VGA dongle, a composite video cable, an S-Video cable, and a composite-to-S-Video adaptor. On the software side, there is the driver and utility disk (including a Hercules overclocking Tweak program), a PowerDVD CD, and a full retail copy of Rainbow Six 3: Raven Shield. The 3D Prophet 9800 Pro's retail package is very nice, and includes all the basics, along with some nifty extras.''

Lenke til kommentar

Look who's back in town :cool:

Fryktelig så lite oppdatert man blir på 2 ukers fravær. Men nå skal saften få en annen smak.

Jeg hørte det var litt bråk for en liten stund siden her i SO4, så jeg får prøve å passe på litt jeg også nå. La oss alle starte en bedre og mer vennligsinnet hverdag.

 

De siste 3 dagene har jeg vært på en hytte på Sørlandet. Der gjør man ikke stort annet enn å spille fotball. Ganske stilig. 4 gutter med hver sin ball til 800kr. Alle bare står å skyter og skyter og skyter på et enkelt tremål med hull i nettet. Den fine gressplenen var ikke mer enn et gjørmehøl når vi dro.

 

Nå står verdensrekordforsøk i overklokking og kameratesting på programmet. Før det hele avsluttes i et crescendo med Norway cup :fun:

 

God bless us all! :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...