Tonio Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Du er kul som laster ned bøker (og filmer)... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet. Jeg kan ikke svare, for jeg vet ikke hva du prøver å si. skriver du noe dritt til meg får du det samme tilbake. Jeg tror vi stopper her, slik at moderatorene slipper å slette fire-fem sider med meningsløs krangel. Vi bryter ingen regler. Jeg snakker ikke om dine svar på ting, men heller hvordan humøret ditt virker å være i hvert fall nå i det siste. Jeg har fått inntrykk av at alt er så teit og dårlig og så videre. *Hint*, jeg prøver å ikke la det gå ut over andre forumbrukere, men etter tråden i politikk, samfunn og religion eksploderte det, og alle frekke poster siteres og svares med samme skyts, om ikke verre. Endret 18. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Forstår. Men, er jo slik at alle ikke vet at brukere på forumet opplevde det. Er mange tråder i PR&S som kan involvere brukere på forumet. Kondolerer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) edit; my bad Endret 18. juli 2005 av enden Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Forstår. Men, er jo slik at alle ikke vet at brukere på forumet opplevde det. Er mange tråder i PR&S som kan involvere brukere på forumet. Kondolerer. Men i den spesifikke tråden ble all skyld lagt over på avdøde. Jeg karer ikke å diskutere det, så derfor skal jeg nå stenge meg inn i den voldelige verdenen, også kalt battlefield 1942. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ingen som har lyst til å svare meg på spørsmålet mitt da? Det lover forresten ikke godt at 20-tommern min er skarpere i 1280*102 enn 19-tommern jeg nettopp testet... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ingen som har lyst til å svare meg på spørsmålet mitt da? Det lover forresten ikke godt at 20-tommern min er skarpere i 1280*102 enn 19-tommern jeg nettopp testet... ''The Hercules 3D Prophet 9800 Pro retail box contains a good selection of hardware and software, starting off with a full hardcopy user manual. Hercules also includes a DVI-to-VGA dongle, a composite video cable, an S-Video cable, and a composite-to-S-Video adaptor. On the software side, there is the driver and utility disk (including a Hercules overclocking Tweak program), a PowerDVD CD, and a full retail copy of Rainbow Six 3: Raven Shield. The 3D Prophet 9800 Pro's retail package is very nice, and includes all the basics, along with some nifty extras.'' Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ingen som har lyst til å svare meg på spørsmålet mitt da? Det lover forresten ikke godt at 20-tommern min er skarpere i 1280*102 enn 19-tommern jeg nettopp testet... 1280x102 faktisk. det må være ekkelt å se på. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Nei. Hva med deg? For all del, spytt ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Fredrik er bare en man må lære seg å like. Det skjer ikke sånn over natta.. Det meste han kommer med er faktisk gjennomtenkt... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Voff.. Voff..? Voff..! Hoho.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Nei. Hva med deg? For all del, spytt ut. *kosepå.* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Look who's back in town Fryktelig så lite oppdatert man blir på 2 ukers fravær. Men nå skal saften få en annen smak. Jeg hørte det var litt bråk for en liten stund siden her i SO4, så jeg får prøve å passe på litt jeg også nå. La oss alle starte en bedre og mer vennligsinnet hverdag. De siste 3 dagene har jeg vært på en hytte på Sørlandet. Der gjør man ikke stort annet enn å spille fotball. Ganske stilig. 4 gutter med hver sin ball til 800kr. Alle bare står å skyter og skyter og skyter på et enkelt tremål med hull i nettet. Den fine gressplenen var ikke mer enn et gjørmehøl når vi dro. Nå står verdensrekordforsøk i overklokking og kameratesting på programmet. Før det hele avsluttes i et crescendo med Norway cup God bless us all! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Nei. Hva med deg? For all del, spytt ut. Fordi denne saken innebærer meg også? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Nei. Hva med deg? For all del, spytt ut. Fordi denne saken innebærer meg også? *koselittmerpå* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Fordi denne saken innebærer meg også? *koselittmerpå* Finnes det en mulighet for at du kan holde kjeft? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ålreit, jeg stopper her. Var det noe frekt du hadde på hjertet? Nei. Hva med deg? For all del, spytt ut. Fordi denne saken innebærer meg også? Knivstikkingssaken? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Finnes det en mulighet for at du kan holde kjeft? Finnes det heller en mulighet for at du girer litt ned nå. Virker litt småhissig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg