Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 I de siste krangler har du klaget stort på forumet, besserwissere, og så videre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 EDIT: poenge ble borte Dumme standard antall poster pr side Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 EDIT: poenge ble borte Dumme standard antall poster pr side ja btw siggien din har for stor skrift , skal være sise 1 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) I de siste krangler har du klaget stort på forumet, besserwissere, og så videre. Neida, bare besserwissere. Kan da ikke være noe galt i å være voksen og fornuftig, så den er grei. Skjønte heller ikke sammenhengen med det og innlegget mitt, men javel. Endret 18. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) btw siggien din har for stor skrift , skal være sise 1 Jeg har allerede påpekt det. Enden er på fylla? EDIT: Mange fine farger på "Medlemmer som leser tråden" nå da. Endret 18. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Da kjeder du deg ikke mye. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Si det til 4/5 av forumet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Da kjeder du deg ikke mye. Jaja, jeg er i hvert fall ikke en gretten gutt som sprer dårlig humør. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Da kjeder du deg ikke mye. Jaja, jeg er i hvert fall ikke en gretten gutt som sprer dårlig humør. Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, her var det jo koselig nå.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Da kjeder du deg ikke mye. ikke jeg heller er gøy og være barnselig Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Å være voksen og fornuftig blir kjedelig i lengden. Da kjeder du deg ikke mye. Jaja, jeg er i hvert fall ikke en gretten gutt som sprer dårlig humør. Du sprer faktisk dårlig humør. Og nei, jeg kan ikke finne eksempler siden "finn alle innlegg" hos deg har stoppa for et halvt år siden. Endret 18. juli 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet. Jeg kan ikke svare, for jeg vet ikke hva du prøver å si. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 eg lasta boka ned i går eg ikke begynt og lest da , vurderer enda om eg gidder og printe den eller om eg bare skal kjøp den Er det ikke forbudt å laste ned bøker? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet. Jeg kan ikke svare, for jeg vet ikke hva du prøver å si. skriver du noe dritt til meg får du det samme tilbake. Jeg tror vi stopper her, slik at moderatorene slipper å slette fire-fem sider med meningsløs krangel. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 eg lasta boka ned i går eg ikke begynt og lest da , vurderer enda om eg gidder og printe den eller om eg bare skal kjøp den Er det ikke forbudt å laste ned bøker? Jo, men det er jo halve morroa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det kommer an på omstendighetene, og hva som blir skrevet. Jeg kan ikke svare, for jeg vet ikke hva du prøver å si. skriver du noe dritt til meg får du det samme tilbake. Jeg tror vi stopper her, slik at moderatorene slipper å slette fire-fem sider med meningsløs krangel. Vi bryter ingen regler. Jeg snakker ikke om dine svar på ting, men heller hvordan humøret ditt virker å være i hvert fall nå i det siste. Jeg har fått inntrykk av at alt er så teit og dårlig og så videre. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 eg lasta boka ned i går eg ikke begynt og lest da , vurderer enda om eg gidder og printe den eller om eg bare skal kjøp den Er det ikke forbudt å laste ned bøker? Jo, men det er jo halve morroa Halve morroa er lukten av bøker som ikke er åpnet før, resten er å lese dem. (Jeg vet du ikke var seriøs.) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 eg lasta boka ned i går eg ikke begynt og lest da , vurderer enda om eg gidder og printe den eller om eg bare skal kjøp den Er det ikke forbudt å laste ned bøker? er vell ikke mere forbudt en og laste ned filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg