Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Innpakket i min lange fortelling over... Noen som vet om traktorer har klimaanlegg?

kommer an på hvilken utstyrs pakke du valgte når du kjøpte den ;)

 

du vet at en sikklig ny traktor koster 1-2 mill

 

traktorer kommer med alt av luxus som en bil kommer med .

Lenke til kommentar
Innpakket i min lange fortelling over... Noen som vet om traktorer har klimaanlegg?

kommer an på hvilken utstyrs pakke du valgte når du kjøpte den ;)

 

du vet at en sikklig ny traktor koster 1-2 mill

 

traktorer kommer med alt av luxus som en bil kommer med .

Jeg skal da ikke ha traktor... Bare jeg og farmor som lurte på hvordan bonden hadde det inni traktoren når det var varmt.

Lenke til kommentar
Selv en rørlegger trenger en revisor og forettningsfører...

Det er urelevant om en rørlegger trenger det eller ikke.

 

Jeg bryr meg lite om det. Det jeg bryr meg om er at jeg er lite interessert i å høre om denne 'pene' familien din her på forumet.

jeg synes det er underholdene og lese om JoachimR sine gjøre mål , og så kan jeg humre over hvor tullete di rike er :p

Lenke til kommentar
Her kommer jeg utslitt hjem, og folka sier at boken enda ikke er kommet. Siden den er sendt i min brors navn ringer jeg han for å sutre litt. Dette gjør jeg altså mens jeg går opp trappa. Jeg går gjennom gangene og inn på rommet mitt, og hva ligger der? BOKA!

 

Hele familien visste at den var kommet, så narrer de ei jente som sov 6 timer den natta og som kom hjem etter 6 timers jobb ved dampbad/vannbad elns. mens det er over 30 grader i skyggen.

 

Grr.

 

Uansett så har jeg boka! :love:

du må kose det :p

 

eg lasta boka ned i går eg :p ikke begynt og lest da , vurderer enda om eg gidder og printe den eller om eg bare skal kjøp den ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...