Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror faktisk ikke det går an å spille så bra, i så tilfelle ville JoachimR bankers i Hotel Cæsar.

for det er i hotell cæsar alle de gode skuespillerne er.. :wee:

 

uansett, tviler på at JoachimR finner opp ting. tror nok heller bare han er litt bortskjemt og kanskje litt skjermet fra den virkelige verden. blir ofte sånn i familier der man blir født "rike."

Lenke til kommentar
Uansett så har jeg boka! :love:

Hvilken bok? (Sikkert noe HP?)

HBP. :)

 

Er på litt over side 300, nå skal jeg skifte før jeg går ut og leser i sola! :love:

 

Edit: HBP er en forkortelse for Harry Potter and the half-blood prince, den sjette boken som kom på lørdag.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
HBP. :)

 

Er på litt over side 300, nå skal jeg skifte før jeg går ut og leser i sola! :love:

 

Edit: HBP er en forkortelse for Harry Potter and the half-blood prince, den sjette boken som kom på lørdag.

Skulle til å spørre hva HBP var for noe, for i innlegget ditt stod det ikke noe. Men etter å ha trykket på quote knappen kom det opp i quoten. :p

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke det går an å spille så bra, i så tilfelle ville JoachimR bankers i Hotel Cæsar.

for det er i hotell cæsar alle de gode skuespillerne er.. :wee:

 

uansett, tviler på at JoachimR finner opp ting. tror nok heller bare han er litt bortskjemt og kanskje litt skjermet fra den virkelige verden. blir ofte sånn i familier der man blir født "rike."

Må alle spekulere sånn?

 

Jeg har det godt, og så?

 

Dessuten, vi er ikke rike, men vi har det kanskje litt bedre enn snittet. Mye av det som har reddet oss, er lånte penger.

Lenke til kommentar
Må alle spekulere sånn?

 

Jeg har det godt, og så?

Seff Joachim, jeg unner deg det. At folk har det godt pga rikdom er flott det, de som har jobbet seg opp her i livet, fortjener da å ha det godt!

 

Men saken er at du benytter enhver anledning til å fortelle om familien din sin rikdom. Hadde jeg fortalt at jeg nettopp var ferdig med oppvasken min, for hånd, hadde du slengt inn om stuepiken deres som ordnet opp etter middagen deres. Er du med?

 

For meg må din familie ha alle pengene i verden, bare spar oss A4-folk for informasjon vi ikke trenger.

Lenke til kommentar
ketchez er klin lik Josh Hartnett:

Er det positivt, eller negativt? :hmm:

Du er faen meg dum i hodet. POSITIVT.

 

Hvis du sier du er stygg én gang til, gjør jeg dette med assen din også:

Oh.. Jammen, da så! :w00t:

 

 

Redd for rumpa mi jeg... *holdekjeft*

 

Btw; AnAnAs; Forventer et bilde i RPP!

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Vi har ingen stuepike... Vi har en dame en gang i uken...

 

Du tror jeg lever i en boble. Det er så feil som det kan få blitt.

Du så bort fra poenget. Poenget er ikke om dere har stuepike eller ei, saken er om de andre forumbrukerne trenger å vite det. Med mindre det er et innlegg i tråden "Har dere stuepike?"..

 

Lever i en boble? En spennende metafor som jeg trenger litt nærmere forklaring på. Eneste jeg har fått inntrykk av, er at du lever i en verden der du har det godt. Nesten litt for godt etter noens vurdering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...