Marvil Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det skremmer meg at dere vet slikt Du vet, et annet navn på Volvo er A-Traktor.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det skremmer meg at dere vet slikt Du vet, et annet navn på Volvo er A-Traktor.. Disser du VOLVO? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bilen vår er klar i morgen eller onsdag... Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bilen vår er klar i morgen eller onsdag... bilen min er klar iløpet av helga håper jeg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 De monterer norsk-montert utstyr nå. (Sony DVD-skjermer, avtagbart hengerfeste etc etc...) Kom visst til Oslo på fredag. Husker noen historien min med posten? De vil ikke dekke utgifter grunnet tapt arbeidsfortjeneste, men beklager veldig. Vi har en advokatfullmektig som skal sørge for at vi får litt kroner ut av ekle Posten. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det skremmer meg at dere vet slikt Du vet, et annet navn på Volvo er A-Traktor.. Disser du VOLVO? Volvo er faktisk resultatet av at to selskaper gikk sammen. Husker ikke hva det første het, men det drev med biler. Det andre het Bolinder og drev med traktorer Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det skremmer meg at dere vet slikt Du vet, et annet navn på Volvo er A-Traktor.. Disser du VOLVO? Volvo er faktisk resultatet av at to selskaper gikk sammen. Husker ikke hva det første het, men det drev med biler. Det andre het Bolinder og drev med traktorer Samme hva det er, men faktumet er at VOLVO er en genial bil! Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Nå drar jeg til det nærmeste fjell her, Torefjell. svamp: Nå må du se om du finner det på det fjellsøke greiene dine! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 volvo er traktorer, og det er ikke noe negativt det. til og med den forrige c70 t5'n til far min klatra seg opp de gjørmete bratte veiene til hytta uten problemer. rulla meg fint forbi mange andre biler som man skulle tro var litt mere off road vennlige en c70'n. bilen var rimelig dekt i gjørme da når jeg nådde toppen, til og med taket var nedspruta! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 volvo er traktorer, og det er ikke noe negativt det. til og med den forrige c70 t5'n til far min klatra seg opp de gjørmete bratte veiene til hytta uten problemer. rulla meg fint forbi mange andre biler som man skulle tro var litt mere off road vennlige en c70'n. bilen var rimelig dekt i gjørme da når jeg nådde toppen, til og med taket var nedspruta! Det jeg sier, volvo er en genial bil! Ekte kjærlighet Bedre enn jenter, ikke er de utro heller. Klager aldri! Arh.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bedre enn jenter, ikke er de utro heller. Klager aldri! Some girls don't cheat.. Jeg kan nesten love deg, 100%, at hvis jeg hadde hatt en gutt som så ut som deg og hadde hatt en personlighet som jeg likte så ville jeg ikke risikert det.. Nei, nå skal jeg slenge meg på sykkelen min og rulle meg bort til tremenningen min for å ta en øl eller to. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bedre enn jenter, ikke er de utro heller. Klager aldri! Some girls don't cheat.. Jeg kan nesten love deg, 100%, at hvis jeg hadde hatt en gutt som så ut som deg og hadde hatt en personlighet som jeg likte så ville jeg ikke risikert det.. Kan ikke du lære alle jenter det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg kan nesten love deg, 100%, at hvis jeg hadde hatt en gutt som så ut som deg og hadde hatt en personlighet som jeg likte så ville jeg ikke risikert det.. Nei, nå skal jeg slenge meg på sykkelen min og rulle meg bort til tremenningen min for å ta en øl eller to. ditto. ... ikke noe fyllasykling nå. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er sliten. Fyttefaen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Some girls don't cheat.. Jeg kan nesten love deg, 100%, at hvis jeg hadde hatt en gutt som så ut som deg og hadde hatt en personlighet som jeg likte så ville jeg ikke risikert det.. Nesten? Øh... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Bedre enn jenter, ikke er de utro heller. Klager aldri! Some girls don't cheat.. Jeg kan nesten love deg, 100%, at hvis jeg hadde hatt en gutt som så ut som deg og hadde hatt en personlighet som jeg likte så ville jeg ikke risikert det.. Det sa damen min til meg og, men ikke faen om hun holdt det. EDIT: Kanskje ikke utseende er bra nok. Endret 18. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Selv om det liksom skal være vi gutta som er de slemme så har jeg fått inntrykk av at det er oftere at det er jenta som er utro.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Fant akkurat ut at jeg er en elendig pakker.... Jeg husker ingenting av hva jeg la igjen i Fla sist, det eneste jeg husker er at jeg har en grønn blazer og en linbukse... Jeg skal være der en uke bare nå, og har allerede pakket to store bager... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 ketchez er klin lik Josh Hartnett: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg er sliten. Fyttefaen. Runka for mye nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg