Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ca. 400 sider er skrevet i SO4 siden jeg sist var innom.

 

Håper dere har det trivelig, jeg er på hytta i Kragerø, og har fått vite at jeg kom inn på Berg ungdomsskole.

Hytte i Kragerø!?!? Det har jeg og :D Hvor da? Byen eller på øyene?

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Ca. 400 sider er skrevet i SO4 siden jeg sist var innom.

 

Håper dere har det trivelig, jeg er på hytta i Kragerø, og har fått vite at jeg kom inn på Berg ungdomsskole.

Hytte i Kragerø!?!? Det har jeg og :D Hvor da? Byen eller på øyene?

En av øyene. Hvis du vet hvor Stabbestad er, så har jeg hytte to minutter langs strandkanten derfra.

Lenke til kommentar
Ca. 400 sider er skrevet i SO4 siden jeg sist var innom.

 

Håper dere har det trivelig, jeg er på hytta i Kragerø, og har fått vite at jeg kom inn på Berg ungdomsskole.

Hytte i Kragerø!?!? Det har jeg og :D Hvor da? Byen eller på øyene?

En av øyene. Hvis du vet hvor Stabbestad er, så har jeg hytte to minutter langs strandkanten derfra.

Aha.. Men stabbestad er da ikke en øy...? Jeg har hytte på Skåtøy jeg =)

Lenke til kommentar
Ca. 400 sider er skrevet i SO4 siden jeg sist var innom.

 

Håper dere har det trivelig, jeg er på hytta i Kragerø, og har fått vite at jeg kom inn på Berg ungdomsskole.

Hytte i Kragerø!?!? Det har jeg og :D Hvor da? Byen eller på øyene?

En av øyene. Hvis du vet hvor Stabbestad er, så har jeg hytte to minutter langs strandkanten derfra.

Aha.. Men stabbestad er da ikke en øy...? Jeg har hytte på Skåtøy jeg =)

Riktig, det tenkte jeg ikke på. Kjenner mange på Skåtøy, jeg.

 

Ha fortsatt en god sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284318

 

Kan noen hjelpe meg med akkurat den artikkelen? Slik jeg forstår det var Law utro mot sin tidligere forlovede, men går ut offentlig og unnskylder seg til sin nåværende forlovede, men det hadde jo blitt litt merkelig. Er det bare jeg som er dum, eller legger artikkelen opp til at folk skal misforstå?

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284318

 

Kan noen hjelpe meg med akkurat den artikkelen? Slik jeg forstår det var Law utro mot sin tidligere forlovede, men går ut offentlig og unnskylder seg til sin nåværende forlovede, men det hadde jo blitt litt merkelig. Er det bare jeg som er dum, eller legger artikkelen opp til at folk skal misforstå?

Den var litt vanskelig skrevet ja, men sånn her går det:

 

Han var utro mot sin nåværende kjæreste. Den nåværende kjæresten møtte han mens han var gift med ex-en sin!

 

Leser du den 2-3 ganger skjønner du det ;)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284318

 

Kan noen hjelpe meg med akkurat den artikkelen? Slik jeg forstår det var Law utro mot sin tidligere forlovede, men går ut offentlig og unnskylder seg til sin nåværende forlovede, men det hadde jo blitt litt merkelig. Er det bare jeg som er dum, eller legger artikkelen opp til at folk skal misforstå?

Den var litt vanskelig skrevet ja, men sånn her går det:

 

Han var utro mot sin nåværende kjæreste. Den nåværende kjæresten møtte han mens han var gift med ex-en sin!

 

Leser du den 2-3 ganger skjønner du det ;)

Nei, han hadde et forhold til barnepiken som passet hans forrige kones barn. Forholdet varte til hun sparket barnepiken og da antar jeg at Law og Frost fortsatt var gift. Law var altså utro mot sin forrige kone, men ikke med sin nåværende forlovede. Allikevel ber han sin nåværende forlovede (Som sykt nok spiller en stor juletid-kjærlighet til playeren Jude Law i filmen Alfie. De to ble forlovet første juledag hvis jeg ikke husker helt feil.) om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...