PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Heisann, håper dere ikke har savnet meg for mye! Hatt en begivenhetsrik uke på det ene sommerstedet til farmor og farfar. Kjørte en liten "homsepatrulje"-redning av farfar. Først inn på Elkjøp, kjøpte nesehårklipper og ny elektrisk tannbørste til både farmor og farfar og meg. Visstnok den beste på markedet. Og det bør den også være, jeg hadde aldri trodd jeg kom til å eie en tannbørste til en verdi av kr 1000. Men god er den! De skal være med til Fla. nå, og hadde det ikke vært for at Dennis hadde oversvømt alle butikkene i nærheten skulle det blitt shopping. Farfar mente Dressmann var OK, til min og farmors fortvilelse. Vi gikk nå inn, jeg spurte, muligens en smule overlegent, over utvalget av sånne zip-bukser. Det hr ikke dressmann... Farfar mente at jeg flørtet med damen bak disken, men den dagen jeg går inn på dressmann og flørter med småfete jenter, da har det gått for langt... Uansett; farmor har lovet å ta med farfar ned til Ferner når det er salg... Dennis oversvømte også Club Area'en vår i Florida, var til og med bilde fra countyet vårt på TV2-nyhetene. Gruer og gleder meg til å dra dit, om noen dager. En annen ting, hvis noen vet... Farmor og jeg satt og solte oss, og da satte den lokale bonden i gang å kjøre traktor. Midt på dagen, i varmen. Har traktorer Aircondition? Jeg og farmor tror de har, farfar ikke... Et minus med dette sommerstedet(vi har to) er at det ikke er vannklosett, men snurretoalett... Farfar hadde liksom fått det for seg at vi skulle tømme og ordne selv... Vi gikk ned i kjelleren, og åpnet opp en luke. Fy av meg!!! Jeg gikk til den bonden der, og tilbød ham en femhundrelapp for å tømme toalettet... Han var ikke interresert, men hadde et barnebarn, et år eldre enn meg, men i felleskjøpdress, som kunne gjøre det for en tusenlapp. Seff slo vi til... Men litt pinlig, der står jeg i en rosa Versace-t-shirt, mens han går i en grønn kjeledress. Dialekt snakket han også. Jaja, sånn er livet! Vi er avhengig av hverandre! Fortsatt god sommer, ut å¨sole meg nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Nå sitter jeg i Trondheim!! På en liten ferie!! =) Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 €{£$[{#/&%)/¤[$]{$%#/)%)/(¤%#( Får ikke til å lage en jævla oppstartsdiskett... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 ?{£$[{#/&%)/¤[$]{$%#/)%)/(¤%#( Får ikke til å lage en jævla oppstartsdiskett... Dakar. *kosepå* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Mojo å bade. Det er 28°C i skyggen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 *høre på Stonegard* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Faen ta! Jeg er ute etter å bare bli kvitt et vennskap, men lettere sagt enn gjort. Har ikke så mye forklaringer på hvorfor, men jeg orker ikke personen lengre, ting er bare teit nå. Men, personen vil jo gjerne ha grunner, og sender mail om ting, at jeg får gjøre som jeg vil, og så videre. Fredrik får lett dårlig samvittighet, uansett... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Faen ta! Jeg er ute etter å bare bli kvitt et vennskap, men lettere sagt enn gjort. Har ikke så mye forklaringer på hvorfor, men jeg orker ikke personen lengre, ting er bare teit nå. Men, personen vil jo gjerne ha grunner, og sender mail om ting, at jeg får gjøre som jeg vil, og så videre. Fredrik får lett dårlig samvittighet, uansett... Som HalTan og oivind_dahle sier; ''Lær deg å gi faen!''. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Bruk den geniale setningen: "FU!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hylo, prøver. Men jeg har ikke lyst til å såre så jævlig heller. Hun sliter med endel ting for tiden ifølge henne selv og veninner, flott måte å få meg til å føle meg dårlig. Jeg ønsker henne ikke noe vondt, men jeg er ikke ute etter et slags overfladisk vennskap, mye som har skjedd i 2005 som har ødelagt det meste jeg har likt med vennskapet. Jeje... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Hylo, prøver. Men jeg har ikke lyst til å såre så jævlig heller. Hun sliter med endel ting for tiden ifølge henne selv og veninner, flott måte å få meg til å føle meg dårlig. Jeg ønsker henne ikke noe vondt, men jeg er ikke ute etter et slags overfladisk vennskap, mye som har skjedd i 2005 som har ødelagt det meste jeg har likt med vennskapet. Jeje... Det er bare å si det du sa der; ''Jeg ønsker deg ikke noe vondt, men jeg er ikke ute etter et slags overfladisk vennskap, mye som har skjedd i 2005 som har ødelagt det meste jeg har likt med vennskapet.''. Fin måte å si det på, syntes jeg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Huff, stygge dårlige Q-tec PSU som bare MÅ klikke når jeg skal spille. Jaja.. *sende epost til komplett.no* Btw, er vifta til PSU'en som har klikka, så PSU'en blir så varm at alt kan smelte. (Hvis noen bryr seg, som jeg tviler sterkt på) Jeg bryr meg med denne setningen: Q-tec suger. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Enig med Hylo der. Noen som har vært i Boden? Noe bra å finne på deR? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det er bare å si det du sa der; ''Jeg ønsker deg ikke noe vondt, men jeg er ikke ute etter et slags overfladisk vennskap, mye som har skjedd i 2005 som har ødelagt det meste jeg har likt med vennskapet.''. Fin måte å si det på, syntes jeg. Joda, men hun vil hele tiden ha svar, svar jeg ikke har (håhå, det rimet). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Det er bare å si det du sa der; ''Jeg ønsker deg ikke noe vondt, men jeg er ikke ute etter et slags overfladisk vennskap, mye som har skjedd i 2005 som har ødelagt det meste jeg har likt med vennskapet.''. Fin måte å si det på, syntes jeg. Joda, men hun vil hele tiden ha svar, svar jeg ikke har (håhå, det rimet). Masete mennesker er dumme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hvor lang tid tror dere det tar å få tilsendt en t-sjorte som er bestilt fra utlandet?? (Europa er det snakk om her) Endret 18. juli 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Innpakket i min lange fortelling over... Noen som vet om traktorer har klimaanlegg? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Ca. 400 sider er skrevet i SO4 siden jeg sist var innom. Håper dere har det trivelig, jeg er på hytta i Kragerø, og har fått vite at jeg kom inn på Berg ungdomsskole. Later all. Koz og klemz. Berg VGS mener du vel? Så kjipt, da ses vi ikke på OHG. EDIT: Skal se Sin City i kveld. Har ikke hørt om filmen, bare blir med fordi jeg blir spandert på av en venninne. Chill, jeg mente selvsagt VGS. Jeg kom ikke inn på Handels. Grunnen til det er de nye soningsreglene. Jeg måtte ha 54-55 poeng for å komme inn utenfor sonen, mens de i sonen kunne komme inn med 48+. Urettferdig, synes jeg. Da sees vi dessverre ikke på OHG, med mindre de 161 foran meg i køen plutselig får akutt hjerteinfarkt. Endret 18. juli 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) De traktorene jeg har sett har ikke det.. Men nå er det også lenge siden jeg har sett inni en traktor. Kanskje de nye high-tech traktorene har det? Her selges en del traktorer med klimaanlegg, noen med air condition og noen uten. Endret 18. juli 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg