Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tje, nå skal jeg verken krangle eller kverrulere, men i hvilket mario-spill kan man suge en hest?

 

Tror desverre ikke det var mario du spilte.

Gah, sånt er så teit at man ikke ville ledd av det om man fikk betalt for det.

Haha, skjønte ikke den før du påpekte det..

 

Jeg leste det som at han mente det ikke gikk an å være dårlig i Mario..

Lenke til kommentar

Jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe ronke jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe

 

 

Dæven så meningsfult!

 

Mor/far stikker til danmark, jeg blir hjemme. Tjoho! Men nå stikker man til byggmakker.

Lenke til kommentar
Jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe ronke jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe jobbe

 

 

Dæven så meningsfult!

 

Mor/far stikker til danmark, jeg blir hjemme. Tjoho! Men nå stikker man til byggmakker.

det er fint og jobbe , jeg har bare 3 dager igjenn før eg tar laaaaang ferie

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...