Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg vil også spille spill med kjæresten! Men neeeida, hun er på hytta. Bah. *Vente* *<| Endret 17. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Nå kom jeg nettopp hjem fra en 5 dagers hyttetur. Toget vårt var innstilt så vi satt på en stappfull buss, uten air-condition, fra Larvik til Oslo. Go NSB. *Utslitt* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) @Ananas: Trenger nye dempere snart (utslitt), og vurderer å heve den litt. Er ganske lav nå, spesielt bak. Spilte Super Nintendo hos ei jeg gikk i klasse med før nå isted, men der jeg ble jeg grusa. Hun ble småirritert fordi jeg mer eller mindre sugde hest i SuperMario.. Endret 17. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Stod nettopp og brakk meg ute i en busk, men har tilfeldigvis bare spist litt laks i dag så det kom ingenting ut. Jaja, hva kan jeg si? Strong men also cry... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Ta smyger jeg inn i Harry Potter-modus og det er ikke nødvendig med noen kommentar på det HalTan.. Natta til alle snille mennesker der ute! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Ta smyger jeg inn i Harry Potter-modus og det er ikke nødvendig med noen kommentar på det HalTan.. Natta til alle snille mennesker der ute! Vurderer å gjøre det samme selv snart Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Natta, bitches. Fredrik, out. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Burde vel legge meg jeg og. Selv om bare død fisk svømmer med strømmen, kanskje jeg er en død fisk? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 @Ananas: Trenger nye dempere snart (utslitt), og vurderer å heve den litt. Er ganske lav nå, spesielt bak. Spilte Super Nintendo hos ei jeg gikk i klasse med før nå isted, men der jeg ble jeg grusa. Hun ble småirritert fordi jeg mer eller mindre sugde hest i SuperMario.. Tje, nå skal jeg verken krangle eller kverrulere, men i hvilket mario-spill kan man suge en hest? Tror desverre ikke det var mario du spilte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Edit: Misforstod hele greia.. Endret 18. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Tje, nå skal jeg verken krangle eller kverrulere, men i hvilket mario-spill kan man suge en hest? Tror desverre ikke det var mario du spilte. Gah, sånt er så teit at man ikke ville ledd av det om man fikk betalt for det. Endret 18. juli 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 God natt. Nå skal jeg sove veldig lenge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg kjeder vette av meg, for en jævla lite givende dag... pia er grinete for et eller annet, jeg vet ikke hva å gidder hvertfall ikke spørre. Ergo jeg sitter her helt alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har ikke jeg spist siden frokost. Får mekke meg noe greier nu sånn at jeg ikke blir kvalmen av snusen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja go natt Ø.B... Jeg gidder snart ikke sitte å vente på en viss telefon der jeg får høre alt det gale jeg har gjort, som jeg ikke vet hva er... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Omg, lenge siden noen har postet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 JAja. Nettop kommet hjem igjen. Nå er det slutt! Bilen er ferdig og båten er også snart ferdig men den gidder vi ikke stresse mer med. Nå er det litt mat og litt surfing så er det sengen.......hvis eg ikke heller skal døgne da. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 jævla stygge fugle kuker som må bråke sånn da.... *sove* Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Etter 2 uker i Kroatia skal jeg nå jobbe 2 uker på lager i Oslo, hvor jeg må stå opp 6 hver dag for å rekke toget. Alle dagene jeg har jobbet der før har jeg måtte jobbe overtid, så jeg tipper at i løpet av onsdagen er jeg i dritthumør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg