Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Ananas: Trenger nye dempere snart (utslitt), og vurderer å heve den litt. Er ganske lav nå, spesielt bak.

Spilte Super Nintendo hos ei jeg gikk i klasse med før nå isted, men der jeg ble jeg grusa. Hun ble småirritert fordi jeg mer eller mindre sugde hest i SuperMario.. :mrgreen:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Stod nettopp og brakk meg ute i en busk, men har tilfeldigvis bare spist litt laks i dag så det kom ingenting ut. Jaja, hva kan jeg si? Strong men also cry...

Lenke til kommentar
@Ananas: Trenger nye dempere snart (utslitt), og vurderer å heve den litt. Er ganske lav nå, spesielt bak.

Spilte Super Nintendo hos ei jeg gikk i klasse med før nå isted, men der jeg ble jeg grusa. Hun ble småirritert fordi jeg mer eller mindre sugde hest i SuperMario.. :mrgreen:

Tje, nå skal jeg verken krangle eller kverrulere, men i hvilket mario-spill kan man suge en hest?

Tror desverre ikke det var mario du spilte.

Lenke til kommentar
Tje, nå skal jeg verken krangle eller kverrulere, men i hvilket mario-spill kan man suge en hest?

Tror desverre ikke det var mario du spilte.

Gah, sånt er så teit at man ikke ville ledd av det om man fikk betalt for det.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå har ikke jeg spist siden frokost. Får mekke meg noe greier nu sånn at jeg ikke blir kvalmen av snusen.

Lenke til kommentar

Etter 2 uker i Kroatia skal jeg nå jobbe 2 uker på lager i Oslo, hvor jeg må stå opp 6 hver dag for å rekke toget. Alle dagene jeg har jobbet der før har jeg måtte jobbe overtid, så jeg tipper at i løpet av onsdagen er jeg i dritthumør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...