Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.....fasit svar istedet for å synse frem og tilbake her.

Sant jeg er stygg?

Få ett fasitsvar så alle kan tro meg.

nei du er hakket over average. vil nok sannsynligvis kunne bli en liten hunk med årene hvis du bare gjør en innsats!

Lenke til kommentar
Marvil: Senking er for dyrt, men om det går med 17" så kan jeg spørre om det er aktuelt med det når den skal på service ;) Evt noen mindre felger. Er for tiden hjulkapsler på den, men håper på å kunne kjøpe meg felger. Det gjør sinnsykt mye for bilens utseende..

Senking koster vel rundt 5.000 for fjærer og dempere, så litt i arbeid.

Du får nok på 17", for en 17" felg med dekk, har ikke større diameter totalt enn en 13" med dekk.. Det er bare mer felg og mindre dekk.. :)

Etter å ha gått over bilen, så tror jeg eneste jeg trenger til bilen er 4 høyttalere til å ha i dørene, pluss en forsterker til å ha under baksetene (sett at alle kabler som ligger der fungerer)..

Får surfe litt etter priser..

Lenke til kommentar
Marvil: Senking er for dyrt, men om det går med 17" så kan jeg spørre om det er aktuelt med det når den skal på service ;) Evt noen mindre felger. Er for tiden hjulkapsler på den, men håper på å kunne kjøpe meg felger. Det gjør sinnsykt mye for bilens utseende..

Senking koster vel rundt 5.000 for fjærer og dempere, så litt i arbeid.

Du får nok på 17", for en 17" felg med dekk, har ikke større diameter totalt enn en 13" med dekk.. Det er bare mer felg og mindre dekk.. :)

Etter å ha gått over bilen, så tror jeg eneste jeg trenger til bilen er 4 høyttalere til å ha i dørene, pluss en forsterker til å ha under baksetene (sett at alle kabler som ligger der fungerer)..

Får surfe litt etter priser..

Skal du ha Koni?

Jeg har IKKE peiling på hva jeg prater om :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...