Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Tid for sykkeltur på 1,5 mil. Kanskje, hvis jeg er snill, kan vi ha litt hanky panky i skogen. Det er godjenta det. *klemmepå* Deg hun skal på sykkeltur med? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm blir mer mekking på bilen til kompisen igjen. Skal prøve å få den klar til uken så vi kan ta oss en roadtrip et eller annen sted. Er lei av å mekke enten på båt eller bil nå egentlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Tid for sykkeltur på 1,5 mil. Kanskje, hvis jeg er snill, kan vi ha litt hanky panky i skogen. Det er godjenta det. *klemmepå* Deg hun skal på sykkeltur med? Uuhh.. Du vekka meg fra en god drøm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Tar kvelden jeg..Trenger iltt søvn for en gangs skyld.. God natt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hmm..er jobb i mårra, men etter at jeg sov 14 timar i natt drøyer jeg litt før jeg legger meg! EDIT: Ø.B, skulle ikke du legge deg? Arh.. Klokka er mye! Endret 17. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 EDIT: Ø.B, skulle ikke du legge deg? Joooo, er på vei.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 KAIERN!!! <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 best wallpaper ever! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 best wallpaper ever! ...men ekleste pizzaen. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 best wallpaper ever! ...men ekleste pizzaen. nei, mild taco eier alle! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 best wallpaper ever! ...men ekleste pizzaen. nei, mild taco eier alle! Nei, men vi gidder ikke ta dette i SO4. SOAD - Radio/Video Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 mild taco = hor. sånn der va det avgjort. hvis det er mere dere lurer på så kan dere spare tid på og bare spørre meg for fasit svar istedet for å synse frem og tilbake her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 .....fasit svar istedet for å synse frem og tilbake her. Sant jeg er stygg? Få ett fasitsvar så alle kan tro meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 *gjesp* 2 og en halv time med Batman tar på.. =S Slapper av med en god dose MSN og In Flames nå! =D Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 *gjesp* 2 og en halv time med Batman tar på.. =S Slapper av med en god dose MSN og In Flames nå! =D hmm.. sett 2 filmer i strekk? Hvor lang er egentlig Batman begins? Hmm.. lurer på om jeg skal kjøre i gang en film Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 .....fasit svar istedet for å synse frem og tilbake her. Sant jeg er stygg? Få ett fasitsvar så alle kan tro meg. nei du er hakket over average. vil nok sannsynligvis kunne bli en liten hunk med årene hvis du bare gjør en innsats! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Marvil: Senking er for dyrt, men om det går med 17" så kan jeg spørre om det er aktuelt med det når den skal på service Evt noen mindre felger. Er for tiden hjulkapsler på den, men håper på å kunne kjøpe meg felger. Det gjør sinnsykt mye for bilens utseende.. Senking koster vel rundt 5.000 for fjærer og dempere, så litt i arbeid. Du får nok på 17", for en 17" felg med dekk, har ikke større diameter totalt enn en 13" med dekk.. Det er bare mer felg og mindre dekk.. Etter å ha gått over bilen, så tror jeg eneste jeg trenger til bilen er 4 høyttalere til å ha i dørene, pluss en forsterker til å ha under baksetene (sett at alle kabler som ligger der fungerer).. Får surfe litt etter priser.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Trollstigen. Masse folk som sykla oppover der da når vi kom kjørende. Sikkert bra trim da men.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Marvil: Senking er for dyrt, men om det går med 17" så kan jeg spørre om det er aktuelt med det når den skal på service Evt noen mindre felger. Er for tiden hjulkapsler på den, men håper på å kunne kjøpe meg felger. Det gjør sinnsykt mye for bilens utseende.. Senking koster vel rundt 5.000 for fjærer og dempere, så litt i arbeid. Du får nok på 17", for en 17" felg med dekk, har ikke større diameter totalt enn en 13" med dekk.. Det er bare mer felg og mindre dekk.. Etter å ha gått over bilen, så tror jeg eneste jeg trenger til bilen er 4 høyttalere til å ha i dørene, pluss en forsterker til å ha under baksetene (sett at alle kabler som ligger der fungerer).. Får surfe litt etter priser.. Skal du ha Koni? Jeg har IKKE peiling på hva jeg prater om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg