Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 hva er det med denne ip adressen 127.0.0.1 Det er loopback adressen på PC'en din. Altså en lokal test-adresse, eller noe slikt. Prøv å pinge den, eller prøv å "hacke" den, så ser du hva som skjer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Er det ikke et utdrag på bæsh.org hvor det er en idiot av en scriptciddie som skal hacke de andre men hele tiden detterav nett fordi har prøver å ta fyren på 127.0.0.1? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Jo, det finnes en bedre.. Honda Civic! Har du noen gang kjørt bil? Å da mener jeg ikke at du satt på fanget til far din mens han kjørte... Har kjørt Volvo og har kjørt Honda Civic, ja.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 EDIT: Hva har dere drevet med i natt? Ser ut som en krangel? *titte bakover i tråden* Vi har kranglet så bustene føk. Jippi! Og jeg ble ikke tilkalt? Skuffende. Virkelig. Jeg elsker å krangle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 EDIT: Hva har dere drevet med i natt? Ser ut som en krangel? *titte bakover i tråden* Vi har kranglet så bustene føk. Jippi! Og jeg ble ikke tilkalt? Skuffende. Virkelig. Jeg elsker å krangle. Hvordan skal så vi tilkalle deg da? :--P Gikk virkelig glipp av noe der. Tråden er fjernet nå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 EDIT: Hva har dere drevet med i natt? Ser ut som en krangel? *titte bakover i tråden* Vi har kranglet så bustene føk. Jippi! Og jeg ble ikke tilkalt? Skuffende. Virkelig. Jeg elsker å krangle. Vi kan jo starte en ny? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Går det ikke ann å la hele den driten der være i fred? Hva i huleste var det dere egentlig kranglet om i det hele tatt? Patetisk opplegg fra deres side spør du meg.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 EDIT: Hva har dere drevet med i natt? Ser ut som en krangel? *titte bakover i tråden* Vi har kranglet så bustene føk. Jippi! Og jeg ble ikke tilkalt? Skuffende. Virkelig. Jeg elsker å krangle. Fortell litt oss om degselv og hva som har skjedd med deg i det siste Thea.. Jeg er litt lite oppdatert Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Kanskje ikke rart i tråden gikk ned når folk begynte med provosering og grov personhets.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Kanskje ikke rart i tråden gikk ned når folk begynte med provosering og grov personhets.. Egentlig sant det. Var jo også uthenging av folk med fullt navn og greier der. Trist... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Folk her er som et gammelt ektepar, hvor Ueland fungerer som fredsmekler Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Du tok det ikke akkurat som uthenging må jeg si.. La saken ligge, så kan de som ønsker å provosere og plage andre mer starte opp en egen tråd merket "bare dumskaller".. Endret 17. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Kanskje ikke rart i tråden gikk ned når folk begynte med provosering og grov personhets.. Nå har ikke jeg tenkt til å starte en debatt her, for all del, men det får være grenser. Var det noen som bedrev peronhets så var det deg, det var jo akkurat det du opprettet tråden for! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Du tok det ikke akkurat som uthenging må jeg si..La saken ligge, så kan de som ønsker å provosere og plage andre mer starte opp en egen tråd merket "bare dumskaller".. Den tråden hadde ikke noe med krangelen å gjøre. Fint lite ihvertfall. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Dæven, har spilt BF2 i 3 timer i strekk nå. CS er jo UT! (Eller kansjke ikke, bare midlertidig satt ut) Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Take a chill pill people. Jeg kjeder meg nå, og vil helst unngå at tråden stenges igjen... Kan vi ikke bare være venner alle sammen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 * HalTan gir Glisevask makeup-sex Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 venner alle sammen? Joda, jeg har da aldri vært for krig og uvennskap. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 * fredrikrb filmer seansen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Ja la oss alle kose oss på vårt lille carebear forum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg