Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette, se lyst på det. Senere kan du kjøpe deg en VOLVO! :mrgreen:

ALDRI i verden kommer jeg til å kjøpe noen volvo!! Det er hatemerket mitt, eneste volvoen som er fin er XC90. ALLE andre er uaktuelle!!!!

Haltan: Sant som du sier, er greit å ha 90-tallsbil med airbag og servo :)

Hyrlen: Er 1,8 om jeg ikke tar feil, farmor er ikke sååå ille da vettu ;) Men nå skal hun ha den nye månebilen til mercedes :( Huff..

Marvil: Senking er for dyrt, men om det går med 17" så kan jeg spørre om det er aktuelt med det når den skal på service ;) Evt noen mindre felger. Er for tiden hjulkapsler på den, men håper på å kunne kjøpe meg felger. Det gjør sinnsykt mye for bilens utseende..

Lenke til kommentar
Hyrlen: Er 1,8 om jeg ikke tar feil, farmor er ikke sååå ille da vettu ;)

Den er jo ikke så ille da :)

Jeg aner ikke hvor mange hester det er, men det finner jeg ut når jeg får vognkortet. Eller så vet kanskje pappa det, farmor har så utrolig lite peiling på bil at henne er det nok ikke vits i å spørre.

Tror ventetiden kommer til å føles veeeldig lang ut, fikk førerkortet mitt i posten i går. Så Marvil klarte ikke å hindre meg i det. Men bildet er såååå vilt stygt, tenkte at man ikke skulle smile på det bildet. Dumme dumme meg. Menmen, trenger ikke vise det til noen. :)

Lenke til kommentar
<sjangerrunking>SirMaximus: Meshuggah er prog metal av den ekstreme art</sjangerrunking>

Broren min har kjøpt meg en In Flames CD... Den var kewl. Subterranean het den hvis jeg husker rett. :)

In Flames roxx.. :love:

Mener jeg har alle CDene /singlene nå :D

hømm laste ned full diskografi nå eg :D

må jo høre ka det e dokker prate så mye om :D

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hvor mange hester det er, men det finner jeg ut når jeg får vognkortet. Eller så vet kanskje pappa det, farmor har så utrolig lite peiling på bil at henne er det nok ikke vits i å spørre.

115 hester er det vel, funker fint det :)

Tihi @ FTZ-

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Haltan og Marvil: Skal ha Opel Astra 95 eller 96 modell. Og det er KUN fordi jeg får den billig av farmor med en skikkelig service før jeg kjøper den( bytting av alt som er slitt, nye dekk og muligens nye felger) Ellers ville jeg valgt en helt annen bil, men  men. Får kjøpe noe annet senere i livet =)

Astra funker vel det, og om du får den billig, så har du mer penger til å gjøre noe med den (les 17" og senkesett). Men det er ingen Golf.. :mrgreen:

Og Golf er ingen Volvo, så noe bra må det jo være med Astraen ;)

edit; *ignorere dumme jenters utsagn om Volvo* Det finnes ingen bedre bil å kjøre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...