Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller.

hehe hvor mange har egentlig quota akkurat denne uttalelsen? :p

hva mener du egentlig med populære brukere?

er det i det hele tatt positivt å være en av dem? :hmm:

edit: trenger foresten ikke diskutere mer ut av innlegget mitt

Han mener vel de brukerne som er "kule" og "morsomme". De er jo populære. Jeg ser virkelig opp til dem. :yes:

Lenke til kommentar
Klarte å ta helt av på netthandelen istad :p Begynte å lese på den siden etter at noen lagde et tråd om at de kjøpte et tastatur der..

Så da ble det bilstereo på meg :

CD-spiller

Høytalere

og

forsterker

Det verste er at jeg har null peiling på sånt og bare håper at jeg kan bruke greiene isammen.. Og at det passer i bilen jeg får i september :p

Oi, nice! Driver å ser etter selv, skal ned i bilen nå og se hva som ligger av kabler under seter og slikt.. Forrige eier tømte mesteparten av anlegget som stod i den.. :(

Åssen bil skal du ha deg..?

Lenke til kommentar

Oi, nice!

Så jeg har ikke driti meg heelt ut? :p Fant lignende produkter på komplett og hvis man ser bort ifra merkenavn burde jeg ha spart ca 2k på å kjøpe det på auksjon :D

Haltan og Marvil: Skal ha Opel Astra 95 eller 96 modell. Og det er KUN fordi jeg får den billig av farmor med en skikkelig service før jeg kjøper den( bytting av alt som er slitt, nye dekk og muligens nye felger) Ellers ville jeg valgt en helt annen bil, men men. Får kjøpe noe annet senere i livet =)

Lenke til kommentar
Njeh, ingen grunn til å krangle når ingen er teite (les: ber meg suge kuk).

Sant nok ;)

Anette_, ok jeg vet denne blir litt vanskelig å svare på, men hvilken motor er det i astra'n ? Er vel ikke den lille 1.4 tingen ?

Lenke til kommentar

Jeje. Vært oppe i 32 timer i strekk nå og føler meg enda opplagt. Trodde faktisk jeg kom til å sovne i løpet av dagen, men det skjedde ikke. Nå er det bare å levere kjæledyret mitt, rotta, hos noen i nær slekt. Deretter bærer det til Spania i to uker. Nice. Men kommer til å savne rotta. Savner hu allerede nå. :(

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Oi, nice!

Så jeg har ikke driti meg heelt ut? :p Fant lignende produkter på komplett og hvis man ser bort ifra merkenavn burde jeg ha spart ca 2k på å kjøpe det på auksjon :D

Haltan og Marvil: Skal ha Opel Astra 95 eller 96 modell. Og det er KUN fordi jeg får den billig av farmor med en skikkelig service før jeg kjøper den( bytting av alt som er slitt, nye dekk og muligens nye felger) Ellers ville jeg valgt en helt annen bil, men men. Får kjøpe noe annet senere i livet =)

Hehe, om du har driti deg ut aner jeg ikke. Det får tiden vise.. :)

Astra funker vel det, og om du får den billig, så har du mer penger til å gjøre noe med den (les 17" og senkesett). Men det er ingen Golf.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...