Domodyret Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller, SO What, hirr hirr. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehe, nå har jeg fått lagt inn FreeBSD på en PC her hjemme Det skal bli morsomt. Har aldri vært borti Linux/unix før *lese, lese, lese* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eg har øyreverk og høyrer bare med det ene øyra så no kan eg ikkje game cs Er det slutt på de gode gamle dager da vi spilte CS uten spes spillyd og maksimalt med musikk..? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Klarte å ta helt av på netthandelen istad Begynte å lese på den siden etter at noen lagde et tråd om at de kjøpte et tastatur der.. Så da ble det bilstereo på meg : CD-spiller Høytalere og forsterker Det verste er at jeg har null peiling på sånt og bare håper at jeg kan bruke greiene isammen.. Og at det passer i bilen jeg får i september Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehe, nå har jeg fått lagt inn FreeBSD på en PC her hjemme Det skal bli morsomt. Har aldri vært borti Linux/unix før Ikke hack meg, jeg ber på mine knær!!! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kan faen meg ikke fordra dere "populære" forumbrukerne. Uansett hva man skriver må dere vri og vende på det. Hetsesertifikat har dere også, mens vi "dødelige" får advarsel for å skrive 1337. Nei, faen heller. hehe hvor mange har egentlig quota akkurat denne uttalelsen? hva mener du egentlig med populære brukere? er det i det hele tatt positivt å være en av dem? edit: trenger foresten ikke diskutere mer ut av innlegget mitt Han mener vel de brukerne som er "kule" og "morsomme". De er jo populære. Jeg ser virkelig opp til dem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Klarte å ta helt av på netthandelen istad Begynte å lese på den siden etter at noen lagde et tråd om at de kjøpte et tastatur der.. Så da ble det bilstereo på meg : CD-spiller Høytalere og forsterker Det verste er at jeg har null peiling på sånt og bare håper at jeg kan bruke greiene isammen.. Og at det passer i bilen jeg får i september Oi, nice! Driver å ser etter selv, skal ned i bilen nå og se hva som ligger av kabler under seter og slikt.. Forrige eier tømte mesteparten av anlegget som stod i den.. Åssen bil skal du ha deg..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hva slags bil Anette? Ops, Mavva i forkjøpet. Endret 17. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ikke hack meg, jeg ber på mine knær!!! Skal bli morsomt å se om jeg i det hele tatt klarer å logge meg inn Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehe, nå har jeg fått lagt inn FreeBSD på en PC her hjemme Det skal bli morsomt. Har aldri vært borti Linux/unix før Ikke hack meg, jeg ber på mine knær!!! OMG! Hva er IP-en din? http://bash.org/?search=127.0.0.1&sort=0&show=25 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ops, Mavva i forkjøpet. Syns i det minste du kunne laget en dramascene utav det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvor blir det av den PM, Grundig? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skremmende hvor hyggelig tone halTan fikk nå, tror han er hacket allerede... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Skremmende hvor hyggelig tone halTan fikk nå, tror han er hacket allerede... Njeh, ingen grunn til å krangle når ingen er teite (les: ber meg suge kuk). Endret 17. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Oi, nice! Så jeg har ikke driti meg heelt ut? Fant lignende produkter på komplett og hvis man ser bort ifra merkenavn burde jeg ha spart ca 2k på å kjøpe det på auksjon Haltan og Marvil: Skal ha Opel Astra 95 eller 96 modell. Og det er KUN fordi jeg får den billig av farmor med en skikkelig service før jeg kjøper den( bytting av alt som er slitt, nye dekk og muligens nye felger) Ellers ville jeg valgt en helt annen bil, men men. Får kjøpe noe annet senere i livet =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Burde være fornøyd du. Er ikke alle på vår alder som har råd til å kjøre 90-tallsbil engang (les: meg). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Njeh, ingen grunn til å krangle når ingen er teite (les: ber meg suge kuk). Sant nok Anette_, ok jeg vet denne blir litt vanskelig å svare på, men hvilken motor er det i astra'n ? Er vel ikke den lille 1.4 tingen ? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeje. Vært oppe i 32 timer i strekk nå og føler meg enda opplagt. Trodde faktisk jeg kom til å sovne i løpet av dagen, men det skjedde ikke. Nå er det bare å levere kjæledyret mitt, rotta, hos noen i nær slekt. Deretter bærer det til Spania i to uker. Nice. Men kommer til å savne rotta. Savner hu allerede nå. Endret 17. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Oi, nice! Så jeg har ikke driti meg heelt ut? Fant lignende produkter på komplett og hvis man ser bort ifra merkenavn burde jeg ha spart ca 2k på å kjøpe det på auksjon Haltan og Marvil: Skal ha Opel Astra 95 eller 96 modell. Og det er KUN fordi jeg får den billig av farmor med en skikkelig service før jeg kjøper den( bytting av alt som er slitt, nye dekk og muligens nye felger) Ellers ville jeg valgt en helt annen bil, men men. Får kjøpe noe annet senere i livet =) Hehe, om du har driti deg ut aner jeg ikke. Det får tiden vise.. Astra funker vel det, og om du får den billig, så har du mer penger til å gjøre noe med den (les 17" og senkesett). Men det er ingen Golf.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Farmor har en tendens til å ha liten motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg